obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
TV Zenders... hoe staan de zaker er voor?
Peter-Jan
Weet niet als ik het hier juist post, sorry als het in de verkeerde categorie staat.

Wij zijn klanten vanaf het eerste uur met I-TV van Tele2 en vragen ons af wanneer er wat kanalen bij gaan komen... We moesten eerst al tot maart wachten vlgns mij, daarna tot de zomermaanden.... Maar we zijn zowaar alweer aan het einde van het jaar en we hebben nog steeds niets vernomen van de 'nieuwe' kanalen.

Goed, ik snap dat Tele2 rond de tafel moet met enkele bedrijven hierover... Maar ik neem aan dat het niet bij iedereen zo lang duurt toch ?

Alleen de Nederland 24 kanalen zullen al een leuke toevoeging zijn (HumorTV, 101TV, HilversumBest etc)

Kan er iemand, het liefst van Tele2 zelf, vertellen hoe lang we nog aan het lijntje gehouden worden ?
There is a difference between knowing the path and walking the path.
 
kobus1960
Dit forum is van en door Tele2 gebruikers.
Eventuele toezeggingen door Tele2 op dit forum gedaan verzamelen we hier;
Mededelingen Tele2 Webcare En zoals je daar kan lezen doet men geen toezeggingen over het zenderaanbod.

Excuus dat ik antwoord, van Tele2 zelf hoef je dat niet te verwachten dit jaar.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Op veel nieuwe zenders hoef je niet te hopen. Misschien dat een enkele zender erbij komt. Meer ook niet.
Tele2 kan technisch gezien de beloften uit het verleden niet waarmaken.
Wil je meer zenders? Dan moet je naar de concurrent.
Gewijzigd door cornfed op 24 december 2010, 16:30
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV Zenders... hoe staan de zaker er voor?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Advertentie