obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Shoptegoed voor de Mediamarkt
Nanny
Voordat ik klant werd van Tele2, gaf een vriend van me een kaartje met het beruchte shoptegoed.
Ik al helemaal blij, een leuke actie, dacht ik.
Plus ook nog eens dat hij ook die 30 euro shoptegoed zou krijgen.

Ik heb me netjes aangemeld als klant, wat blijkt, niemand maar dan ook niemand bij de klantenservice is bekend met dit kaartje of met de actie.
Een telefoniste vertelde me zelfs dat dit geen actie was van Tele2 maar van Mediamarkt, moet niet gekker worden toch.
Ze vertelde me dat ik maar moest wachten tot mijn 1e factuur kwam en daar dan maar mee naar de Mediamarkt gaan.

Nu inmiddels de nodige telefoontjes verder, word die 30 euro gecrediteerd, maar er staat toch duidelijk op het kaartje dat je een shoptegoedpas krijgt via de post.
Daarnaast moet ik samen met die vriend naar de administratie bellen zodat hij ook zijn 30 euro krijgt.

Is dit niet een beetje heel erg omslachtig?

Het is een actie van Tele2, niemand weet hiervan daar, plus je kan naar je tegoedpas fluiten.
Netjes? Niet echt nee.
Gewijzigd door cornfed op 28 december 2010, 22:25
 
cornfed
Je bedoelt deze site? http://www2.tele2.nl/shoptegoed/

In de voorwaarden kan je precies lezen hoe het in zijn werk gaat.
Gewijzigd door cornfed op 27 december 2010, 11:22
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
aangeboden
Deze actie is net begonnen, want ik kreeg een week (1ste week van April 2011) geleden zo'n actiecode van Tele2.

Als je als nieuwe klant aanmeldt bij Tele2 voor het 3-in-1-pakket (Internet 50megabit, Bellen en TV) (eerste jaar 34,95 euro). Dan kan je deze actiecode gebruiken. Je krijgt dan binnen 2 weken na de internetverbinding een brief van Tele2 met een shoptegoedpas van Mediamarkt ter waarde van 30 euro. Leuk om daar te shoppen. Je hoeft de actiecode niet te gebruiken maar dan krijg je ook geen Mediamarkt shoppas.

Deze actiecode vul je in bij je bestelling via;
www.tele2.nl/shoptegoed

Actiecode is: 3A3-3A8-0CB

Activatiecode is geldig t/m 30 juni 2011
(Weet niet of hier een limiet is gesteld voor het aantal keren gebruik van deze code. Mocht het niet meer lukken, laat dan een berichtje hier achter voor anderen. Anders moet je deze code vlug gebruiken voordat een ander het heeft gebruikt)

Ik werk niet bij Tele2 of bij Mediamarkt, Je mag mijn code gerust gebruiken.
Het is welliswaar dat ze ook dezelfde shoptegoed aan mij opsturen, als dank voor de nieuwe klant, maar daar doe ik het niet voor. Als je slim bent dan meldt je gelijk ook bij WWW.SHOPKORTING.NL (ik werk hier ook niet) want dan krijg je daarnaast nog 25 euro op je rekening.


Succes!! En shop ze bij Mediamarkt!
 
ActieCode
Het is wel zo dat deze code maar 8x gebruikt kan worden.

Dus voor degene die zich nog gaan aanmelden bij Tele2 heb ik een nieuwe code die nog niet gebruikt is:

3E7-15E-5FB

Je krijgt vanzelf een kaart binnen die het recht geeft op € 30,- Shoptegoed bij Media Markt!

Veel plezier ervan!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Shoptegoed voor de Mediamarkt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Advertentie