obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Geen alarmnummers bellen met Tele2?
febels
Ik kreeg vandaag mijn bevestiging binnen met de datum wanneer mijn Tele2 pakket wordt aangesloten en tot mijn grote verbazing las ik in de brief dat je met Tele 2 telefonie geen alarmnummers kan bellen.

Weet iemand wat daar de oorzaak van is?
 
febels
Als ik tijd heb van het weekend zal ik eens een scan van de brief maken Smile
 
fontijne
Ik denk dat je bedoeld geen alarmcentrales bellen met een modem in de eigen alarmcentrale, hetgeen ook geldt voor faxapparaten.

De normale landelijke alarmnummers kun je standaard belllen.
 
loudness
Als je de brief goed leest zal je lezen dat het om een allarmlijn gaat.
bijv een allarm voor je huis of eentje voor de verzorging (denk aan een berjaarden tehuis) .
echter kan je alle nummers bellen die je met een gewonne tel ook kan bellen.

De reden dat je geen allarm centrale erop kan sluiten is dat deze altijd via een aneloge lijn loopt net als een pin automaat.
aangezien tele2 digitaal leverd is het dus niet mogelijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen alarmnummers bellen met Tele2?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie