obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe klant, 2ehands kast? Nu al problemen!!
Butteflie
Hallo,


Ik ben op 1 december klant geworden van tele2, gisteren, 27 dec was het dan eindelijk zover, we zouden opgeleverd worden, en vanaf vanmorgen zal ook de tv het moeten doen.

Nou mooi niet dus. Het internet & bellen doet het, maar volgens de tele2 klantenservice hebben we een defect tv kastje gekregen. Nou, 2e hands en kapot zullen ze bedoelen, want nieuw was het kastje niet.

Dan had ik ook nog eens het verkeerde kastje gekregen, want ik wilde interactieve tv met opneem en pauze mogelijkheden. Hier had ik vorige week bij ontvangst van het pakket over gebeld, maar ik moest hier vandaag maar over terug bellen aangezien ze toch nog niks konden doen.... ??! Nou goed, ook dat dus gemeld vandaag, en wat verteld de medewerker mij? Mevrouw op u adres kunt u dit ook niet ontvangen, daarvoor is het signaal te zwak Angry

Nou fraai is dat, want dat is een harde eis van me geweest bij het maken van de keuze welke provider ik zal nemen....
Toen ik vroeg of programma gemist wel een optie was, vertelde de medewerker me dat dit wel kon en ging dit voor me in orde maken. Kijk ik net even na wat programma gemist exact inhoudt, die ik tot mijn verbazing dat er geen rtl4 en rtl5 in dit pakket zit... dit zijn toch veel bekeken zenders?

Nou goed, ik denk dat ik dat dan ook maar weer opzeg, en dan maar afwachten of het kastje dat naar me toe gestuurd wordt er hopelijk snel is, en ook goed werkt... want van de verhalen hier op 't forum wordt ik ook niet blij!!!!!

Iemand nog tips/adviezen? Frown
Gewijzigd door kobus1960 op 28 december 2010, 21:04
 
kobus1960
Ze snel mogelijk contract laten ontbinden, doen ze over het algemeen niet
moeilijk over. De verkoopafdeling doet maar wat, en de klant zit ermee.
Als je op je bestelling iTV hebt staan en Tele2 levert dat niet ben je klaar.
Weg ermee.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Dat is pech hebben.

Heb je ook een schriftelijke toezegging dat je een hard disk recorder kreeg?
Zo niet, dan is opzeggen niet zo snel geregeld. Je zal moeten bewijzen dat je een toezegging kreeg.
Je bent dan aangewezen op de coulantie van Tele2.
Gewijzigd door cornfed op 28 december 2010, 22:19
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe klant, 2ehands kast? Nu al problemen!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuwe simkaart Klacht over Tele2 : 1 24 sep 2019
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
Advertentie