obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Probleem met tele2 + sitecom router
orthen
Beste,

ik ben bezig met mijn netwerk in te stellen hier thuis. Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het volgende topic:

http://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1727&rowstart=0

Ik heb alls zo ingesteld als hier in dit topic wordt aangegeven.

Nu zit ik echter met het volgende probleem. Op het moment dat ik een utp kabel van de sitecom router of het tele2 modem naar de pc leg kan iedereen in het netwerk draadloos connecten naar de sitecom en werkt het internet.

Op het moment dat ik deze kabel er tussenuit haal kan iedereen nog wel connecten maar is er alleen een lokale verbinding.

Ik heb alles nu al 3x opnieuw ingesteld en dit probleem blijft bestaan. Kan iemand mij hierbij op weg helpen?

Alvast bedankt
 
cornfed
Volg deze how-to: -> Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch
Daarmee moet het altijd lukken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem met tele2 + sitecom router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Sitecom Wi-Fi range Extender N300 productNo: WLX-1000 v1 001 Algemeen : 5 21 aug 2017
Advertentie