obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
hogere kosten na upgrade.
gailliaert
Na jaren lang Tele2 internet en telefonie te hebben gehad dit pakket uitgebreid met digitale televisie. deze upgrade werd augustus 2010 uitgevoerd; wat ik niet wist dat hiermee het gratis bellen van 19:00 tot 08:00 op maandag tot vrijdag en in het weekend verviel! Nu betaal ik dus ook nog kosten voor het telefoneren.... jammer dat het niet duidelijk werd vermeld bij het, naar nu blijkt, overstappen naar een nieuw pakket. Digitale televisie is dus geen aanvulling op het bestaande contract maar een totaal nieuw contract. De helpdesk gebeld en helaas.... ze kunnen niets terugdraaien. De helpdeskers vinden het trouwens ook een belachelijke gang van zaken van tele2. Ik heb Tele2, via de chat-functie, uiteindelijk een mail gestuurd met mijn klacht; hoop dat ze daar gauw op reageren en dat we tot een oplossing kunnen komen. Mocht dat niet het geval zijn dan wordt het opzeggen.... jammer van de afkoopsom, maar die neem ik dan maar voor lief. Wat ik ook nog steeds niet weet is of ik nou wel of geen analoge kabeltelevisie heb.... daarom heb ik mijn UPC abonnement nog steeds aangehouden. Al met al erge hoge maandelijkse kosten voor televisie en telefoon......
Gewijzigd door kobus1960 op 30 december 2010, 00:13
 
kobus1960
Bij een verandering van Pakket gaat men uit van een geheel nieuw
contract/pakket. Het is en blijft inlezen en goed informeren bij de
bestelling, met name de kleine lettertjes. Overigens afkopen gaat tot de
laatste dag, dus een erg fors bedrag. Even rekenen waar je het beste
mee uitkomt dus. Geen overhaaste en dure dingen doen.

2e gelijke post verwijderd, dubbelposten is niet toegestaan.
Gewijzigd door kobus1960 op 30 december 2010, 00:12
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Analoge kabel tv via Tele2 is niet doorgegaan. In de nieuwssectie op de voorpagina kan je daar alles over lezen.

Het is altijd belangrijk om alle brieven en voorwaarden goed na te lezen.
Vraag ook altijd precies na hoe alles in elkaar zit en geloof verkopers nooit op hun blauwe ogen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hogere kosten na upgrade.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bluetooth werkt niet na upgrade Windows 7 (HP dv6920ed) Algemene computer vragen. : 13 17 mrt 2011
Laptop actie en kosten na 24 maanden.... Klacht over Tele2 : 5 05 mrt 2011
OPSTAPPEN zonder KOSTEN Algemeen : 2 28 aug 2010
Terugvorderen Abbonements kosten Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 33 09 jul 2010
kosten n.a.v. opzegtermijn KPN Algemeen : 2 24 mrt 2009
Advertentie