obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
LAN1 en LAN2 gebruiken
Enyan
Is het mogelijk de LAN1 en LAN2 poorten van de dv-2020 te gebruiken voor netwerk, ik heb namelijk geen TV van tele2 en vind het een beetje zonde om een extra router/switch/hub aan te sluiten terwijl er twee ongebruikte poorten op de tele2 router zitten.

Alvast bedankt!
 
Bill
Probeer het gewoon eens en kijk of je een ip adres krijgt. Als dat lukt moet je checken of je iets in de range krijgt van de overige LAN poorten.

Hiermee bedoel ik 192.168.1.10
Om computers in hetzelfde netwerk te plaatsen is die rode 1 belangrijk.


Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
darkdemon
Is er niemand die dit voor elkaar heeft gekregen?
Ik wil nl meerdere pc op de ruter aansluiten en heb geen zin om daar eerst weer een switch voor aan te schaffen.
 
jantjebeton

Quote

darkdemon schreef:
Is er niemand die dit voor elkaar heeft gekregen?
Ik wil nl meerdere pc op de ruter aansluiten en heb geen zin om daar eerst weer een switch voor aan te schaffen.


Dit is gewoonweg niet mogelijk, LAN1 en LAN2 is software matig gereserveerd voor de TV aansluiting.....
Er zit niets anders op dan een switch te gaan kopen...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LAN1 en LAN2 gebruiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch Helpdesk : 570 13 apr 2015
vi-3223u LAN1 en LAN2 alleen voor TV? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 23 sep 2014
switch gebruiken Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 12 jan 2012
Comtrend Modem Gebruiken voor ADSl Algemeen : 8 10 dec 2010
Advertentie