obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Poorten openen voor de Xbox & Playstation
SejdefaPejcinovic
Elke keer foutmelding, bij 3 diverse browsers geprobeerd, Google Chrome, Internet explorer, en Mozilla Firefox.
Kan niet iemand anders dit snel komen regelen.
 
cornfed
Dat is niet normaal meer.

Kan je ook niet inloggen met andere apparaten zoals smartphones of tablets?

Als daar ook problemen mee zijn, denk ik dat je Tele2 modem defect is.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
abmg

Quote

SejdefaPejcinovic schreef:

Elke keer foutmelding, bij 3 diverse browsers geprobeerd, Google Chrome, Internet explorer, en Mozilla Firefox.
Kan niet iemand anders dit snel komen regelen.

Misschien een overbodige opmerking, maar je verbindt wel op LAN 3 of LAN 4? Bij mijn Davolink kon ik niet inloggen als ik via LAN 1 of LAN 2 verboden was.
 
SejdefaPejcinovic
Hey, na een lange tijd ben ik ingelogd maar wil 1 ding vragen. Kan ik met een DAvolink 201-AMR de DMZ Host gebruiken en daadwerkelijk het nat type "open" (1) krijgen. Dit op de PlayStation 4.
 
cornfed
Heb je de openingspost gelezen? Want daarin staat alles wat je moet weten.
Er is geen verschil tussen een PS3 en een PS4 qua poorten en DMZ.

En je weet dan ook dat NAT 1 onmogelijk is op een Playstation in combinatie met een router.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Vegiccolo
hallo allemaal,
ik heb een ps3 en ps4 en kan niet gta5 online spelen met mn maten omdat ik nat 3 heb en ik heb al vele dingen geprobeerd maar tervergeefs.kan en wil iemand mij helpen.dit is mijn enigste en laatste optie waar ik nog aan kan denken om jullie hulp te vragen.zelf kom ik er niet uit ook niet met behulp van forums enzo.

mvg Vegiccolo
 
cornfed
Welk modem heb je?
En wat heb je tot nu toe allemaal geprobeerd?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Vegiccolo
hoi

ik heb de technicolor TG789bvn

WAT HEB IK GEPROBEERD:Windows 8:
Houdt de Windows-toets en de 'R' toets tegelijk ingedrukt.
Typ CMD in en druk op [Enter] of klik op "OK".

Bij alle Windows versies verschijnt er nu een zwart scherm. Voer "ipconfig" in en druk op [Enter].
De gegevens komen nu naar voren.

MAC OS: Ga naar het Apple-menu --> system Preferences --> Network.

Noteer het IP-adres en Standaardgateway.

Je kunt nu de volgende stappen zetten:

1. Ga in het hoofdmenu van je PS3 naar: Instellingen > Netwerkinstellingen > Instellingen internetverbinding.

2. Zorg ervoor dat jouw PS3 verbonden is met jouw lokale neterk, via een kabel of draadloos.

3. Selecteer [Ja] in het geval dat er een bevestigingsscherm verschijnt dat aangeeft dat de internetverbinding zal worden verbroken.

4. Instelmethode: Selecteer [Aangepast].

5. Verbindingsmethode: Selecteer [Verbinding met kabel] of [Draadloos].

> Als de PlayStation met kabel is aangesloten, ga naar stap 6 <

6. WLAN-instellingen: Selecteer [Scannen].

Je krijgt een overzicht van de beschikbare netwerken te zien: selecteer jouw netwerk en noteer het type beveiliging van dit specifieke netwerk.
Let op dat de signaalsterkte goed is; Deze zou voor stabiele online gaming dicht tegen de 100% aan moeten zitten.
Je kunt eventueel de locatie van PS3 of Router verandeeren om de sterkte te verbeteren

7. SSID: Dit kan het zelfde blijven, druk op het pijltje naar rechts om door te gaan.

8. Selecteer het type beveiliging en voer daarna indien nodig de netwerk sleutel in, druk op pijltje naar rechts om door te gaan

> Ga naar stap 10 <

9. Gebruiksmodus: Selecteer [Automatisch detecteren].

> Indien je gebruik maakt van enkel een modem ga naar stap 12 <

10. Instelling IP-adres: Selecteer [Handmatig].

11. Voer nu gegevens die je op de compute opgezocht hebt, hier in:

IP-adres:
Tel bij het laatste cijfer Van het IP-adres wat je via de PC hebt opgevraagd 20 op.
Bijvoorbeeld: 192.168.1.3 wordt dan 192.168.1.23.

Subnetmasker: Vul 255.255.255.0 in.
Standaardrouter: Dit IP-adres is gelijk aan wat op de PC als standaardgateway wordt aangegeven.
Primaire DNS: Voer in "8.8.8.8".
Secundaire DNS: Voer in "8.8.4.4".

> Ga naar stap 16 <

Indien je een modem hebt kan de functionaliteit per provider verschillen, neem voor meer informatie hierover contact op met je internet provider.

12. Instelling IP-adres, Selecteer [PPPoE].

13. Voer de gegevens in, die je provider je heeft gegeven.

14. DNS-instelling: Selecteer [Handmatig].

15. Voer bij "Primaire DNS" in: 8.8.8.8, voer bij "Secundaire DNS" in: 8.8.4.4


16. MTU: selecteer [Automatisch].

17. Proxyserver: selecteer [Niet gebruiken].

18. UPnP: selecteer [Inschakelen].

19. Je krijgt nu een overzicht van de instellingen.

20. Selecteer: [Verbinding testen].

21. DMZ router LET OP. Als je deze stap overslaat bestaat de kans dat het nog niet correct werkt
Wij raden je aan het IP-adres van de PS3 in de DMZ functie van je router te zetten.
Jouw provider, router fabrikant of router handleiding kan je hier bij helpen.
Om het IP-adres van je PS3 te achterhalen ga je in het hoofdmenu van uw PS3 naar: Instellingen > Systeeminstellingen > Systeeminformatie.

Mocht de test mislukken probeer eerst de router of modem opnieuw op te starten door tijdelijk de stroom eraf halen, en test de verbinding nogmaals.

Als je een probleem tegenkomt, schrijf dan op wáár het tijdens het testen fout loopt en de eventuele foutcodes.

Heb je verdere vragen en/of opmerkingen, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens.
Noem daarbij het referentienummer: 151114-006066

WAT HEB IK NOG MEER GEPROBEERD:https://forum.tele2.nl/glasvezel-279/dmzportforwarding-glasvezel-modem-tg789vn-v3-18602/index7.html#post153114


Ik begrijp dat je problemen ondervindt bij het verbinden van je PlayStation met PlayStation Netwerk.

Als eerste kun je controleren of je router goed werkt. Zorg ervoor dat deze staat ingeschakeld, en controleer of andere apparaten in je netwerk wel verbinding kunnen maken met internet.

Mochten andere apparaten zonder problemen verbinding kunnen maken met internet, dan kun je op je PlayStation een verbindingstest uit voeren. Tijdens deze test knippert het lampje van de netwerkpoort op de PlayStation 3. Dit bevestigt het goed werken van de netwerkkaart. Mocht dit niet zo zijn, kun je proberen de PlayStation aan te sluiten met een andere netwerkkabel. Mocht het probleem met een andere netwerkkabel niet zijn verholpen, dan kan het een probleem zijn met je PlayStation. Probeer in dit geval de PlayStation een keer via een draadloze verbinding aan te sluiten op je router.

De verbindingstest controleert een aantal mogelijke oorzaken:

1) Ophalen Ip adres:

Als de test faalt bij het ophalen van het Ip adres, kun je een andere netwerkkabel proberen, of probeer je netwerkkabel aan te sluiten op een andere netwerkpoort op je router (in de meeste gevallen heeft een router 4 of meer fysieke poorten die je kunt gebruiken).

Mocht het probleem niet verholpen zijn, dan is er waarschijnlijk is er waarschijnlijk een probleem met de router zelf. Je kunt controleren of het lampje bij de netwerkpoort op de router knippert. In dat geval is er geen probleem met de router. Dan is er sprake van een compatibiliteits probleem met de PlayStation, of van een beveiligingsprobleem. Je kunt in dat geval het beste contact op nemen met de leverancier van de router ofde internet provider.

2) Internetverbinding:

Mocht de test falen bij de internetconnectie, dan wil dit zeggen dat de PlayStation wel verbinding krijgt met je router, maar geen verbinding krijgt met het internet. In de meeste gevallen is dit een probleem met de router of internetverbinding van de provider. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met de router leverancier of de internet provider.


3) Verbinding maken met PlayStation netwerk.

Mislukt de verbindingstest bij het verbinden met PlayStation Netwerk, dan wil dit zeggen dat je verbinding krijgt met je router en met het internet, maar dat je geen verbinding krijgt met PlayStation Netwerk.

In dit geval kun je proberen om de poorten in je router, die nodig zijn om de PlayStation te laten communiceren met PlayStation Netwerk, te openen. Het gaat hierbij om de volgende poorten:

TCP: 80, 443, 465, 993, 3478, 3479, 3480, 5223, 8080
UDP: 3478, 3479

Mocht je hier hulp bij nodig hebben, adviseren wij je contact op te nemen met jouw router fabrikant en/of internet provider.

hiernaast heb ik in de afgelopen 1,5 jaar een aantal YouTube films bekeken.
 
cornfed
Ja, die Technicolor is geen gemakkelijke.

Is de verbinding via WIFI of netwerkkabel naar beide consoles?

Gaan beide consoles tegelijk het internet op of elk apart?




Er zijn maar twee manieren om een Technicolor op zijn knieën te krijgen.

Of je maakt gebruik van UPnP of je maakt gebruik van een soort DMZ modus.
Met de hand poorten openen kan ook, maar dat is vaak niet succesvol.
Voor een PC programma lukt dat vaak wel goed. Console schijnt anders te zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Vegiccolo
Als ik speel dan speel ik altijd via kabel
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten openen voor de Xbox & Playstation', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Comtrend VI-3223 poorten open zetten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 06 dec 2017
Poorten open zetten Helpdesk : 2 11 jan 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie