obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
Per direct modem dichtgeschroefd.
Miki
En jahoor, 't is zover. Tele2 heeft per nu de modem ook dichtgeschroefd. De deeplinks werken niet meer!!! Dus intrainwaardes 'bestaan niet' meer!
 
Martijn
Klopt. Bij mij ook zo. Vanmiddag werkte de deeplinks nog nog maar om een ongeveer 17.35 had ik opeens geen internet meer. Ik gelijk modem aan/uit en kijken op welke snelheid het modem intrainde maar dat ging niet meer. Mooi waardeloos. Je kan echt niets meer instellen. Ik wil gewoon dhcp handmatig aan/uit kunnen zetten maar daar kom ik nu niet meer bij. Ik snap echt niet wat ze hier mee willen bereiken. Normaalgesproken zit niemand in het menu van de router. Alleen een beetje fanatiekelingen die er wel verstand van hebben en dus weinig om zeep helpen. Probeer het nog wel 8 maanden uit zingen. De instellingen in het modem staan waarschijnlijk nog steeds zo als ik ze met de deeplinks heb ingesteld. Had DHCP uitgezet en dat is nu nog steeds zo. Alleen met de menu's die ik nu tot mn beschikking heb kan ik het niet meer aanzetten. Als het niet veranderd stap ik gelijk over naar andere provider. Jammer!!
 
cornfed
De deeplinks waren ook maar een hack die maar enkele maanden heeft geduurd.

Nogmaals, als je niet van te voren de TR-069 functie uitgeschakeld hebt, kan Tele2 je met een simpele firmware update alles weer blokkeren.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
En zo stop je subiet de discussie over intrainwaardes, simpel en doeltreffend.
Je kan dus als ISP 2 kanten op met zoveel kritiek, of het product verbeteren,
of de klant beletten de mankementen bloot te leggen.
Zo is ook Danielle van Tele2 webcare alweer even van het toneel gehaald.
Beloftes die gedaan zijn vorig jaar, ook middels persoonlijke gesprekken worden
aan de kant geveegd.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
"En zo stop je subiet de discussie over intrainwaardes, simpel en doeltreffend."

Inderdaad, dat is altijd de handelswijze van Tele2 geweest. De nagel op z'n kop...!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Supreme
Nou gelukkig heb ik TR-069 dichtgezet.. Weet iemand of je ook niet meer kan inloggen met de admin gebruikersnaam/wachtwoord die je uit het menu kon halen?
 
kobus1960
Je kunt er nog wat mee, zolang je m niet aan internet hangt lijkt mij.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Per direct modem dichtgeschroefd.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie