obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve TV - Youtube + Gratis films
Soldaat
Hoi,

Ik hoorde dat het mogelijk zou zijn om youtube filmpjes af te spelen met de Interactieve HD decoder van Tele2.
Ik heb eerdere interactieve TV decoders gezien van o.a. UPC en KPN, waarbij dit gewoon mogelijk was.
Je had een speciaal menu, waarbij je kon kiezen tussen allerlei diensten;

- Youtube
- Google browser
- Muziek
- Games (TV Games)

Daarnaast las ik dat het mogelijk was om gratis films te bekijken uit de Videotheek. Enige wat ik kan vinden is wat gratis kinderafleveringen, maar daar zit ik op mijn leeftijd niet meer op te wachten.

Dit alles mis ik dus bij Interactieve TV van Tele2. Hoe kan dit? En mocht dit echt nog niet bestaan,
is er zicht op wanneer dit wel komt? Dit hoort er gewoon bij vind ik.. Dat maakt het echt 'interactief'.

Ben heel benieuwd ook wat Tele2 Webcare hierover weet.
 
kobus1960
Hier staat alles, even op klikken Tele2 interactieve TV, het wordt ook nog eens verteld. Voor zover dat na vandaag allemaal nog betrouwbaar is.
Heb je jezelf ingelezen in het product voor de aanschaf? Da's wel iets wat aan te raden is...
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Soldaat
Heb ik wel gedaan inderdaad, maar dacht dat dit zo 'vanzelfsprekend' was, dat ze het er gewoon niet bij hadden gezet. Hmm.. Ik ben benieuwd of dit ooit nog wel gaat komen!
 
kobus1960
Grin Het is nog niet aan de orde zelfs bij Tele2, tegen die tijd is je contract afgelopen vrees ik.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Soldaat
Hmmm ok Pfft Dan ben ik weer voldoende geholpen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve TV - Youtube + Gratis films', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Interactieve tv Ziggo icm internet Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 12 dec 2013
gratis eredivisie kijken Tele2 voetbal : 8 28 feb 2011
Gratis eredivisie vanaf 11 februari Tele2 voetbal : 4 14 feb 2011
gratis 30 euro shoptegoed bij nieuwe klanten tele2 allesin1 Algemeen : 3 09 nov 2010
op nemen van films TV diensten : 2 29 sep 2010
Advertentie