obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet tot 50 Mbit/s via VDSL, voorheen Fiberspeed via VDSL tot 60 Mb/s
 Onderwerp afdrukken
welk modem is geschikt voor Tele2 50 MB
joris75
ik heb Tele2 50 MB besteld en zou vandaag opgeleverd worden. echter tot op heden nog altijd de oude snelheid van zo'n 14 MB en iets minder dan 1 mb upload.
Het modem dat ik heb, heb ik nu iets meer dan 2 jaar, en heeft met het 20 MB abonnement altijd goed gewerkt.
ik heb vandaag voor de zekerheid 2 maal gebeld met Tele2. de eerste keer werd gevraagd hoe lang het modem is (moest het nog gaan opmeten voor haar, en ik vraag me af of ik niet gewoon kan zeggen wat het merk is)
en de 2e persoon zei dat de nieuwe snelheid vanzelf zou komen, rond 18:00, dat kon dus ook later zijn, ze vroeg of ik het modem had gereset, vervolgens werd ik afgeblaft met de melding dat ik maar tot morgenochtend moest wachten en mijn modem uit moest zetten, en mijn computer, dan eerst het modem aan moest zetten, en daarna pas de computer. (volgens mij een beetje overdreven maar goed)
ik denk nu al dat ik morgenochtend, na het resetten, niet de juiste snelheid heb...

klopt het dat het davolink modem geschikt is voor 50 MB internet van Tele2?
 
Miki
Nope. Als 't goed is krijg je een comtrend- modem. Deze is geschikt voor vdsl.
 
joris75
oke, dan ga ik ze morgen laten weten dat ze dat modem in hun **** kunnen steken, het abonnement zou vandaag opgeleverd worden volgens de brief, dat is niet gebeurt en ik heb nog geeneens een modem.
ga wel bij Ziggo een abonnement aanvragen, kijken of die het beter doen.
 
Nieroth
Gebeurt dit vaker?
Mijn 50MB moet maandag worden opgeleverd, maar ik heb m'n nieuwe modem nog niet binnen.
Volgens de Tele2 site moet ik 5 dagen van te voren een mailtje krijgen met de track&trace code, maar heb nog niks.
Nou kan het natuurlijk allemaal nog gewoon komen, maar vind het wel vrij laat voor een abo wat ruim een maand geleden is afgesloten.
 
kobus1960
Je hebt het comtrend modem nodig voor 50Mb.
Als je de boel laat aansluiten neemt de monteur het modem mee.
Als je de boel zelf aansluit, zou je het modem uiterlijk maandag in
huis moeten hebben. Er staan geen zoveel dagen vooraf voor.
Rustig afwachten dus.

De post van Joris is 9 maanden oud en niet bepaald feitelijk.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Voor alle duidelijkheid: Tele2 verstuurt niets!

Tele2 geeft een andere firma opdracht om je een installatiepakket te sturen met modem.
Als daar iets fout gaat of in de communicatie van/naar Tele2, heb je al een probleem.

Dus vooral niet de dingen op zijn beloop laten. Pro Actief zijn!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'welk modem is geschikt voor Tele2 50 MB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie