obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 flikt het weer... geen deelname actie Eredivisie Live
Sten
Gisteren kocht ik de DVD met actiecode bij de AH om 2 maanden gratis Eredivisie Live te ontvangen. Maar wat blijkt... Tele 2 participeert dit jaar niet! Alle andere aanbieders van digitale televisie doen dit wel, zelfs de kleine lokale aanbieders. Ik voel me wederom geflikt door Tele2 (vorig jaar redelijk lang gebatteld met Tele2 voordat zij een storing hebben aangepakt). Want het mooie is dat je wel een betaald abonnement via Tele2 kunt afsluiten, maar deelname aan deze actie kost blijkbaar teveel moeite... Binnenkort toch maar overstappen?
 
kobus1960
Tele2 geeft nooit iets weg, dat past niet in het straatje van het zweedse moederbedrijf.
Dat eist keiharde knaken, meer, meer, meer, als een kudde hongerige schaapjes.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Ik kan me zelfs niet herinneren dat Tele2 ooit aan zulke acties heeft meegedaan.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Sten
En waarom dan toch telkens van die gelikte reclames? Dat mag qua special effects wel een paar centen kosten...Angry
 
kobus1960
Klanten werven, zakken vullen, klantenservice verder afbreken, nog meer zakken vullen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Sten
Beste caalrami, je begrijpt er werkelijk niets van! Het gaat om de passieve houding van Tele2. Dat ik van tevoren al had moeten kijken of Tele 2 participeert of niet, was inderdaad een optie geweest. Maar als je in de winkel staat en je hebt dergelijke info niet voorhanden, ben je aanwezen op logica.... logica dat Tele2 wel mee zal doen aan dergelijke landelijke actie. Tele2 wekt landelijk namelijk wel de indruk dat ze fantastisch zijn, maar zijn dat dus niet... daar gaat het om mijn beste caalrami... ik ben dus geflikt. Jammer dat je zo wijsneuzig reageert.
 
kobus1960

Quote

Ik kan me zelfs niet herinneren dat Tele2 ooit aan zulke acties heeft meegedaan.


Staat me wat bij, ergens in 2004 lid geworden van Versatel (goeie ouwe tijd) toen was de
actie 4 streams Big Brother de lokker, in die tijd was het aanbod ook stuk minder dan nu.
Versatel was in alle opzichten een ISP die er ook voor de klant was.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
@ Kobus

Dat was dan voor mijn tijd als Tele2 klant..Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Die Big Brother zenders waren inderdaad bij Versatel te zien. Erg slaapverwekkend trouwens.....

Verder was de klantenservice daar ook niet best. Mijn decoder ging stuk en moest 10 werkdagen op een monteur wachten. Nu ik dit schrijf wordt ik er weer boos om Shock
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
kobus1960
Mee eens, niets is vanzelfsprekend bij Tele2.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 flikt het weer... geen deelname actie Eredivisie Live', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie