obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
tv niet automatisch naar HDMI
jeroen en daphne
kan iemand mij vertellen waarom je de tv handmatig op HDMI moet zetten, en niet automatisch op HDMI gaat staan? elke keer als wij de tv aanzetten, moeten we 3x op de extensionsknop drukken. heel vervelend. en wat ook heel vervelend is, is dat de balk niet automatisch verdwijnt. dus ook daar moet je een knop voor indrukken. Met andere woorden: om normaal tv te kijken moet je de tv aandoen (knop 1) naar HDMI gaan (3x knop2) en dan de balk weghalen (1x knop 3) dus 5 handelingen verrichten! dit moet toch ook sneller kunnen???

toen wij de modem kregen, stond er al een gebruikersnaam in. niet de onze. kan het daar aan liggen? dat het een gebruikte modem is??? en dat diegeen m terug gestuurd heeft omdat hij/zij dit probleem ook had???
 
kobus1960
De TV heeft ongetwijfeld een instelling waarin je de input volgorde kan wijzigen.
Daar reageert ie op, Zet je dan de TV aan, en de decoder, moet ie op het decoder
signaal reageren en daarop schakelen. Het is vaak een over het hoofd geziene
instelling in de TV dus.

Verder heeft het modem hier niets mee van doen. Hoe weet je welke gebruikersnaam
erin stond? Als het anders is dan user/user is het niet te achterhalen. Of het moet er
al opgestaan hebben. Dan kan je middels een reset terug naar fabrieksinstelling.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jeroen en daphne
ik heb tele gebeld, en die hebben toegegeven dat ik en 2e hands modem heb ontvangen. hoe ik dat weet dat het een 2e hands modem was?? aangezien ik geen naam Harem-30 heb misschien???
maar aangezien ik boos werd dat ze mij een 2e hands modem hebben toegestuurd, hebben ze opgehangen!!

we krijgen nu een nieuwe modem. ben benieuwd!!!
 
jeroen en daphne
dank voor de reactie. het gaat om de tv van mijn moeder en ze heeft een samsung tv van 3 jaar oud. we gaan morgen het proberen. hopelijk werkt het!
 
jeroen en daphne
wat een hulp! bedankt! ga t proberen, en posten of het gelukt is...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv niet automatisch naar HDMI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie