obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
webserver niet via Internet te benaderen
cornfed
Een andere router was ook een methode om het op te lossen, maar dit werkt natuurlijk ook.
Bij Xs4all krijg je een FRITZ!Box 7340. Dat is wel heel andere koek dan die Davolink bagger.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Tele2 vraagt er nog net niet niet letterlijk om bij klachten, ga aub naar een andere ISP. Grin
Misschien wel een idee "Danielle van Tele2 Webcare"?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
BernardD
Mijn laatste bericht over deze affaire:
Na 4 (VIER) weken werd ik opgebeld door een TELE 2 dame van de klachten. Na overleg met haar meerdere was besloten mij een nieuw modem te geven. Maar ik heb al opgezegd! En bovendien, vindt u 4 weken niet wat lang om te reageren? Dat was tegen het zere been. Weet u wel dat de post er 2 weken over doet om uw brief te bezorgen? Na vrolijk lachsalvo van mijn kant verteld dat ze hun klanten een beetje serieuser moeten nemen en ze veel succes gewenst.
Moraal: klagen helpt, maar je moet geduld hebben.

En het laatste nieuws: gisteren is mijn Fritz modem aangesloten door XS4ALL en mijn server werkt!

Groet en dank voor de hulp.
 
cornfed
Dit bewijst dat de overstap de juist keuze was.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
walter00
Ik heb het zelfde probleem gehad.
Mijn NAS staat met een static ip in de DMZ
Als ik op mijn netwerk mijn externe ip invul kwam ik terecht op de inlogsite van de tele2 router.
Als ik van buitenaf mijn ip invul kwam ik op de website die op mijn NAS staat.
Dat was ook het enige waar ik bij kon, verder geen ftp mediacenter of iets anders.
Ook via de MYCLOUDNAS was niks te bereiken. Bij een poortcheck stond wel alles open.

Sinds vandaag werkt alles weer. Of het komt door een reset van de modem of dat tele2 iets gedaan heeft weet ik niet. Het heeft allemaal gewerkt alleen een maand geleden kreeg ik de problemen.
Waarschijnlijk is het de reset geweest.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'webserver niet via Internet te benaderen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie