obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Verplicht ander abonnement afnemen
Ydnic
Al jaren ben je trouwe klant bij Tele 2 met alles tot aan mobiel toe,het perfecte abonnement en wat gebeurd er? nu ineens is het familie en vriendenvoordeelbundel eruit gehaald,je ideale abonnement? dat is pech voor jou als klant,nu loopt mijn contract 27 juli af,momenteel is mijn mobieltje overleden na anderhalf jaar,maar ik kan niet verlengen want anders ben ik ineens een stuk duurder uit omdat je belminuten moet gaan aanschaffen...schande!!niemand die er wat aan kan doen,niemand die er wat aan doet,is dat nou klantenservice zwaar onder de maat en klantonvriendelijk om zo ineens te handelen zonder onderzoek te doen naar mischien meer mensen die het familie en vriendenvoordeelbundel als ideaal hadden.
 
kobus1960
Typisch Tele2, leen even een mobieltje van iemand, sim er in en je bent even klaar.
Kun je je even bezinnen of je bij Tele2 blijft of eens goed rond gaat kijken of je in
de nieuwe situatie bij een andere provider beter af bent. Ga er maar niet vanuit dat
Tele2 op dergelijke beslissingen terug komt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Tele2 kan altijd eenzijdig een contract wijzigen of bepaalde abonnementsvormen opheffen of veranderen.
Dat gebeurt regelmatig.
Aangezien Tele2 een privé onderneming is, kan Tele2 doen wat zelf wilt.

Aan de ander kant ben jij ook vrij om een andere aanbieder te nemen als je niet tevreden bent met Tele2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Ydnic
bedankt jongens.Ik ben nu een beetje aan het vergelijken want zag dat sms weer duurder schijnt te zijn nu bij dit abonmnement,alleen had ik graag geweten als ze hem eruit gingen gooien het is toch born to be cheaper of denk ik te blond,want weet niet of dit dan echt goedkoper wordt en neem je belminuten mee naar de volgende maand? nog een hoop wat ik moet uitzoeken..
 
kobus1960
Ik zal een hint geven, ik heb er verder geen enkel belang bij (voor men denkt).
Wel goede ervaringen, snel bedrijf qua levering en service. Typhone
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verplicht ander abonnement afnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV abonnement TV diensten : 2 19 feb 2021
Abonnement opzeggen Algemeen : 2 08 nov 2013
abonnement Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 07 jul 2012
mobiel abonnement opzeggen Algemeen : 4 29 nov 2011
Sommige sites laden niet meer (ergens ander wel) Algemeen : 25 22 nov 2011
Advertentie