obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Xbox Live doet het niet meer!
Pdavey1
Ow ok, ja wij bellen ook via tele2 dus dan is een andere router dus geen optie? Dat is wel erg balen, had niet gedacht dat het zo'n complexe zaak zou gaan worden, misschien toch maar eens overgaan.
Wel heel erg bedankt voor je reacties!
 
cornfed
Helaas kon ik weinig voor je doen.
Je mag gerust laten weten hoe het afloopt voor je.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Pdavey1
Hierbij even een update van mijn kant. Na nogmaals gebeld te hebben naar de klantenservice om te vragen of er niks aan gedaan kon worden bleven ze nog steeds hetzelfde volhouden. Hierna gelijk een overstap proberen te maken, over een paar weken Ziggo, hopelijk ben ik dan eindelijk van al dit gezeur af!
 
cornfed
Ik verwacht dat je bij Ziggo geen problemen zult hebben.

Het is jammer dat Tele2 zo zijn klanten in de kou laat staan.
Tele2 mag dan wel op de borst kloppen dat ze vele klanttevredenheidsonderzoeken winnen, maar zo
zie je pas werkelijk welke status een klant heeft bij Tele2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik gisteren gewoon op Xbox live kon komen hoor....met dmz aan de goede xbox test, zonder dmz kwam ik ook op xbox live alleen dan beperkt.

Misschien TS een firmware versie heeft die ik niet heb maar anders zou ik het ook niet weten hoor.....
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Pdavey1
Ik heb inmiddels alles geprobeerd om op live te komen maar dat is niet gelukt, ook niet met dmz, Ook een davolink 2020 router?
 
cornfed
@ baatje30

Het is niet ongebruikelijk om een nieuwe firmware gefaseerd uit te brengen.
Het kan dus heel goed zo zijn dat je nog op oude firmware zit.
Helaas heeft Tele2 het onmogelijk gemaakt voor de klant om zelf de firmware versie te checken.
Dus het blijft 'natte vinger werk'.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Kijk eens in dit topic op www.xbox.nl

http://forums.xbox.com/1/35625875/Sho...x#35625875

+

http://support.xbox.com/nl-nl/Pages/x...tatus.aspx

PS: Heb je wel je xbox een update gegeven?
Gewijzigd door baatje30 op 01 maart 2011, 08:19
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Pdavey1
Ja hij heeft de laatste update, ook dat soort trucje geprobeerd van dat forum dat je de update eraf haalt en opnieuw doet bij een andere verbinding, ook dit heeft niet gewerkt. Ik zie nu inderdaad staan dat xboxlive er volgens die status uitligt, alleen hij deed het bij mij ook al niet toen de status up and running was, dus denk niet dat dat er veel mee te maken heeft.
 
baatje30
Heb je het hele topic gelezen op de site? Ik meen gelezen te hebben dat mensen er last van hadden terwijl die foutmelding op xbox.nl al weg was.

Maar goed als je het beter weet....
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox Live doet het niet meer!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie