obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Xbox Live doet het niet meer!
Pdavey1
Ik weet het niet beter, ik somde alleen even de feiten op die bij mij op dit moment spelen. Zie inderdaad dat er meerdere zijn die dit probleem hebben waarvan sommige verholpen en sommige nog niet, ik wacht nog even af. Tot mijn overgang naar Ziggo kan ik nu toch niet online, dus wachten is het enige wat ik kan doen haha
 
baatje30
Maar hoe kan je dan verklaren dat ik zondag er wel op kwam?

Als je het topic van xbox.nl doorleest kun je zien dat er eerst bij xbox live een probleem was. Als ik het goed begrijp hebben zij in overleg met de providers updates laten maken. Wellicht dat dat bij Tele2 nog niet of gedeeltelijk niet gedaan is?

Ik denk nu hard op he....en ik geloof jullie absoluut maar ik kwam er zondag echt op.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
baatje30
Op het moment van schrijven ben ik nu ingelogd op xbox live.....
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Pdavey1
Ja maar dat geloof ik wel hoor dat jij erop zit, maar mij lukt het niet, en justsharky denk ik ook niet. En al mijn routerinstellingen en xboxinstellingen staan nog precies hetzelfde als de laatste keer dat ik wel op xbox live kon, dus ik heb geen idee, van de klantenservice wordt je ook niks wijzer. Maar wel beter dat jij er nog steeds op kan!
 
kobus1960
@Baatje, open de geheime deur voor de Xbox mensen hier! Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Deze discussie begint brengt jullie niet verder.
Ik heb al in bericht #17 al aangegeven waarom het bij ene niet functioneert en bij andere wel.
Daarbij is de Xbox al getest op een andere aansluiting en daar functioneerde die prima.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Ik wil helemaal geen discussie. Maar om klakkeloos dit op Tele2 te schuiven is ook niet fair. Op het xbox forum kunnen we allemaal lezen dat er met veel meer providers problemen waren door een update van de xbox zelf...

Dit neemt natuurlijk niet weg dat de provider, Tele2 in dit geval, wel iets kan communiceren. Maar ja dat zal nooit gedaan worden. Neem het topic van de WIFI voor de DS maar als voorbeeld....

Ik heb alles op automatisch staan. Ik gebruik mijn DMZ functie voor de ps3.

Hou me wel op de hoogte in ieder geval.....
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
baatje30
Daar heb je helemaal gelijk in.

Wat ik me afvraag...Is er nog wel eens contact tussen de beheerders van dit forum en Tele2?

Misschien kan dit dan eens besproken worden. Zowel de problemen met randapparatuur als de communicatie van Tele2.

En is er ook zoiets als de COAX voor adsl providers?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
kobus1960
Ik heb wat contacten verder in de Tele2 organisatie, volgens deze personen heeft
Tele2 "pogingen" gedaan om iets te gaan doen, meeting o.i.d., dit is niet meer
geweest dan een afleiding/bezighouder van Tele2, hopen dat dit het forum
(crew) milder zou stemmen. Kijkje in de keuken, dagje Tele2 enzo. Doen ze nog
weleens bij zeer lastige klanten die op diverse forums schrijven. Een uiteindelijke
meeting komt er vervolgens niet.

En nu idd een zeer tevreden Ziggo klant.Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
baatje30
Dat is heel bedroevend om te lezen dan. Niet dat jullie daar iets aan kunnen doen maar goed.

Ik ben met tv ook heel tevreden met UPC. Ik heb al bijna 7 jaar adsl van Versatel/Tele2 en eerlijk is eerlijk dat werkt gewoon altijd. Nu gaan we binnenkort verhuizen en daar maak ik me wel zorgen over. Mochten ze dit verprutsen stap ik in de auto en ga van Hoevelaken naar Almere naar de UPC winkel voor een internet abo.

Bedankt voor jullie uitleg en laten we hopen dat iedereen weer gewoon online kan gamen met de xbox!
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox Live doet het niet meer!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie