obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
abonnement 8mb snelheid 3,5 mb
kobus1960
Mijn glazen bol voorziet een sluitend topic. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Berend64
Ook ik heb te weinig download snelheid en bij mij valt de internetverbinding met grootte regelmaat even weg (fractie van een seconde) haal max 4 mb, upload is redelijk oke. Volgens Tele2 en Kpn zit ook ik ver van de centrale. dan wordt mij beloofd om een monteur te sturen. na het weekend belt Tele 2 mij met de vraag of ik storing heb en wat. Collega heeft namelijk niks genoteerd van andere gesprek dus men weet van niks.

Weer mijn hele verhaal verteld........nemens ze ons wel serieus/ het lijkt soms zelfs wel tijdens dit gespek of ik achterlijk ben!! Weer wordt er beloofd dat er binnen 4 dagen een monteur gaat kijken in de wijkcentrale e.d. Ik ben benieuwd! Wat een service! Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik 3 maanden geleden overgestapt ben van Kpn naar Tele2, nu al!!

Angry
 
cornfed
Welke snelheid had je KPN?
En hoe ver zit je van de centrale?
Klikerdeklik -> http://pcdb.bbned.nl/
Gewijzigd door cornfed op 28 februari 2011, 19:53
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Berend64
Mijn snelheid bij KPN was meestal tussen de 6 en 7 mb download. Afstand tot de centrale is 1250 meter hemelsbreed
 
cornfed
Zit bij jouw thuis alles optimaal aangesloten?
Het modem direct op het ISRA punt, zonder aftakking ervoor?
Gebruik je nog een splitter?
Wat is de lengte van de kabel tussen ISRA en modem?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Berend64
Alles zit optimaal aangesloten, rechtsreeks op het isra punt. standaard kabels e.d.. heb zelf een aantal jaren proffessioneel telefonie gedaan o.a. voor KPN en UPC dus weet waar ik over praat hoop ik. Daarom is het ook zo vreemd dat het bij kpn altijd wel werkte zoals het hoort en nu bij Tele2 niet meer.
 
cornfed
Heb je het oude modem nog (Experiabox?)?
Hang die eens aan de lijn en check daarvan de intrainwaardes. Of zet die hier eens neer.
Dan heb je meer zekerheid over de afstand van je huis tot centrale.

Qua snelheid kan je dan weinig zelf doen.
Je moet bellen met de helpdesk voor een troubleshoot.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Berend64
heb de helpdesk al gesproken en zit nu al 3 dagen op monteur van KPN te wachten. Als die morgenmiddag om 17.00 uur (donderdag) niet geweest is klim ik weer in de telefoon. En wat betreft die intrainwaardes, die zijn ook lang niet zo als het zou moeten zijn. Maar goed, even afwachten nog dus.....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'abonnement 8mb snelheid 3,5 mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV abonnement TV diensten : 2 19 feb 2021
Te verwachten snelheid Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 06 jun 2016
Download snelheid Algemeen : 1 06 mei 2016
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Abonnement opzeggen Algemeen : 2 08 nov 2013
Advertentie