obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Opzeggen?
PrincePer
Ik heb genoeg van Tele2. Inmiddels heb ik 3 modems in de kast, werkt mijn telefoon niet, krijg ik nog meer dan 100 euro teveel betaalde kosten terug en blijft Tele2 facturen opstellen waar niets van klopt. De televisie vertoont kuren en moet om het uur worden gereset omdat dingen anders niet naar behoren werken en soms ligt 1-2 dagen alles eruit. Ik heb inmiddels 20-30 keer gebeld met de klanten'service' en wordt regelmatig voor de gek gehouden met fabels over de wijkcentrale en aangesproken als een idioot (zit de stekker in het modem?).

Al met al heb ik geen enkele zin meer om Tele2 een dertigste kans te geven en vraag ik me af hoe ik zo spoedig en gemakkelijk mogelijk van mijn contract af kan. Heeft iemand hier ideeën over en/of ervaring mee?

Vr. gr.
 
jpt
tele2 schriftelijk in gebreke stellen.
ook in jouw brief vermelden dat je alle gemaakte en nog te maken kosten terug wesnt te hebben.
doe dit wel aangetekend!
postbus in groningen is niet erg betrouwbaar.

helaas geeft een in gebreke stelling tele2 een maand de tijd om de aansluiting naar behoren te laten werken.
als dit niet lukt krijg je te horen dat je per maand kan opzeggen.


grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
PrincePer
Maar hoe zit het als steeds alles misgaat met de factuur e.d? Is dat ook een reden om op te zeggen?

Gr.
 
kobus1960
Factureringen wordt lastig, echter een wanproduct is een goeie reden voor een ingebrekestelling.
Zoals JPT al zegt, je moet Tele2 schriftelijk/fax/telefonisch die maand aanzeggen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
je geeft zelf al een antwoord.
het zijn niet alleen de facturen
geen telefoon ,tv die steeds hapert (zacht uitgedrukt), haperend internet.
is op zich al allemaal genoeg om tele2 in gebreke te stellen.daarbij komt dan nog de administratiefe rompslomp waar niets van klopt.

al met al reden genoeg zou ik zo zeggen

is het alleen de facturatie dan weet ik het niet zo zeker (al levert tele2 in mijn ogen dan ook een wanprestatie)

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
PrincePer
Ja precies, maar ik moet ze dus eerst tijd gunnen om nog verder te rommelen en dan kan ik er pas na een maand vanaf. Ik zal dan een aangetekende brief sturen. Wat een ellende, ik ben er inmiddels echt helemaal klaar mee.

Ik bedoel, als iemand mij over veertig jaar hypnotiseert kan ik op een willekeurig instrument dat wachtdeuntje van de helpdesk nog van voor naar achter afspelen terwijl ik het 'live' transponeer naar een nieuwe toonsoort. Shock
 
jpt
helaas dat zijn de wettelijke spelregels het is helaas niet anders.
je kan wel een poging wagen om meteen in de brief iets van deze strekking te zetten.
indien tele2 er niet in slaagt deze langlopende problemen 1 maand na dato(brief) naar tevredenheid op te lossen.(goed werkend product)
mijn contract met ingang van die en die datum te ontbinden .

houdt er ook rekening mee dat een overstap naar een andere isp ongeveer 4 tot 6 weken duurt.
behalve naar ziggo dan (kan met een week)
ik zou eerst maar eens de bevestiging afwachten dat je inderdaad weg kan(kosten plaatje)
en dan de overstap regelen.

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
Tele2 Webcare
Beste PrincePer,

Ik heb zojuist je persoonlijke bericht beantwoord en neem je klacht in behandeling zoals aangegeven. Zodra ik meer weet over je instabiele diensten, laat ik je dat weten!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
patkl34
"Problemen met de IP-Video driver (Err. 025)"

Wil klant blijven bij Tele2 want ook andere providers hebben technisch niet alles voor elkaar. Ik wil Tele2 best de tijd geven het probleem op te lossen maar het lijkt me niet meer dan redelijk dat ik niet betaal zolang er nog geen oplossing is.

Dit laatste is het probleem waar Tele2 eens wat mee zou moeten doen. Het technische oplossen van problemen neemt nou eenmaal tijd in beslag. (In mijn situatie: "Problemen met de IP-Video driver (Err. 025)": 50MB snelheid leveren werkt niet goed, want bij 20MB geen problemen gehad)

Angry
 
cornfed
Die foutmelding is al eens eerder voorbij gekomen.

Foutmelding/storing (Err. 025)

Als Tele2 dit niet kan oplossen binnen een redelijke tijd, mag je Tele2 in gebreke stellen en eenzijdig het contract opzeggen.
Maar ik verwacht dat Tele2 zich coulant zal opstellen.
Misschien dat Webcare hier meer voor je kan doen.

Als het probleem opgelost wordt, zet je dat hier even neer?
Dan weten we wat er aan de hand was en daar hebben toekomstige leden misschien wat aan.
Gewijzigd door cornfed op 24 juli 2011, 14:53
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzeggen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Abonnement opzeggen Algemeen : 2 08 nov 2013
Opzeggen mobiele telefonie Tele2 Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 8 17 jan 2013
Contract Tele2 Internet opzeggen kan niet?? Klacht over Tele2 : 10 29 feb 2012
mobiel abonnement opzeggen Algemeen : 4 29 nov 2011
Abbonement opzeggen door andere aanbieder Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 6 24 dec 2010
Advertentie