obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
 Onderwerp afdrukken
Bouw je eigen homepage. Leuk, maar hoe kom ik erop?
Sylvia
Sinds januari maak ik gebruik van Tele2 Internet en Bellen. Nu wilde ik de webspace van Tele2 in gebruik nemen, ik ben bekend met FTP, maar ik kan er met geen mogelijkheid achter komen waar en hoe in te loggen om te uploaden.

De technische dienst van Tele2 bellen was een dure en vergeefse grap, aangezien Tele2 de dienst wel biedt, maar niet ondersteunt.

http://members.tele2.nl/mijngebruikersnaam/ geeft een error 404, maar wellicht is dit zo omdat ik nog niks heb geupload.

Ik heb de aanwijzingen op http://www2.tele2.nl/maakjeeigenhomepage/deel6.html (plaats je pagina op internet) opgevolgd, maar ik kan geen verbinding maken met ftp.members.tele2.nl. Dit heb ik geprobeerd via CuteFTP 8 en FireFTP. Ook ftp.home.tele2.nl werkt niet. Ik heb als username zowel mijn losse gebruikersnaam als mijn volledige e-mailadres ingevoerd, beide zonder succes.

Op dit forum wordt gesproken over bestandsbeheer via je Webmail, maar in mijn Webmail kan ik die tab niet terugvinden.

Zie ik iets over het hoofd? Zijn er nog andere mogelijkheden?
 
Sylvia
Ik kan het me nauwelijks voorstellen, maar: niemand? (Eén poging, ik zal dit topic niet iedere week omhoog kicken.)
 
kobus1960
probeer eens home.tele2.nl/gebruikersnaam ,dat werkt bij mij nog steeds al ben ik
al lang geen Tele2 lid meer. Wat je ook kan proberen is home.versatel.nl/gebruikersnaam.
Het is gebleken dat Tele2 in het verleden Tele2 leden op de Versatel servers parkeerden.
Bij FTP progjes hoef je over het algemeen de riedel voor de servernaam niet te gebruiken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
gjh-vaanhold
Hallo

Ik heb het zelfde probleem

Volgens ingewijde moet het aan Tele2 liggen

Groetjes Gerard
 
gjh-vaanhold
Hallo forum
Wat ik ook probeer ik blijf steeds de foutmelding krijgen

Host no found!

Groetjes Gerard
 
kobus1960
home.tele2.nl/gebruikersnaam zonder www!! al geprobeerd?
home.versatel.nl/gebruikersnaam zonder www!! al geprobeerd?
Tele2 heeft al de nodige keer de homepages op de versatel servers gezet.
Via webmail/bestandsbeheer al geprobeerd??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bouw je eigen homepage. Leuk, maar hoe kom ik erop?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
mailmap op eigen harddisk Algemeen : 5 24 jan 2016
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Eigen router achter Tele2 modem/router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 16 16 jan 2014
Advertentie