obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
LET OP: Beltarieven fors verhoogd
tieper
Een telefoontje naar mijn dochters vaste telefoon in Frankrijk duurde 32 minuten en ik kreeg een rekening van €34,80.
Volgens de helpdesk zijn de tarieven verhoogd en zou ik daar bericht over hebben gehad wat niet het geval is.
Het tarief voor bellen naar Frankrijk is volgens de site van Tele2 €0,09 c/p.
De helpdesk zegt in een reactie hierop dat de ICT afdeling bevestigd dat het nieuwe tarief klopt.
Dit is geen verhoging maar gewoon diefstal en ik laat het hier niet bij zitten. Ik ga er voor zorgen dat Tele2 gratis zendtijd krijgt bij Tros Radar.
U bent gewaarschuwd.

Mvg, Tieper
 
cornfed
Het is wel bekend gemaakt door Tele2 middels een nieuwsbrief.
Ook wij hebben er een nieuwsartikel aan gewijd: -> http://tele2.gebruikers.eu/news.php?r...eadmore=35
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
@Tieper.
Dit forum kan weinig tot niets betekenen in een conflict over nota's.
Dit is voor gebruikers door gebruikers (forum), geen connecties met Tele2.
Eerder een luis in het pluizige vachtje van het schaap.
Misschien leest Danielle van Tele2 Webcare mee vandaag en wil zij aandacht
geven aan jouw probleem, lijkt mij de enige mogelijkheid via dit forum.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
tieper
Kobus,
Bedankt voor je reactie maar je moet je emoties toch ergens kwijt! Dit is dan ook de laatste reactie van mijn kant over dit onderwerp in dit forum. Ik wil er nogmaals op wijzen dat op de site de kosten voor een gesprek naar vaste telefoon 0,09 euro zijn maar dat er in werkelijk 1,12 euro per minuut wordt afgeschreven.
U mag dit zelf een naam geven. Ik ben op een lijst met klachten gezet maar wil mijn geld terug.
Ik denk dat Danielle vandaag een vrije dag heeft en dat mag op z'n tijd.
 
cornfed
De kosten zijn wel erg hoog.
Weet je zeker dat het een normale vaste aansluiting betrof? Op servicenummers zit een toeslag van 1 euro de minuut.
Van belang is het netnummer. Daar kijkt men normaal gesproken naar.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
tieper
Dit is het nummer van mijn dochter in Frankrijk en daar heb ik vaker mee gebeld via Tel2 tegen "normaal" tarief. Er mag dan een tariefsverhoging zijn geweest maar daar is volgens mij iets helemaal fout gegaan.
Wat me erg dwars zit is dat de reactie van de helpdesk is van "We zetten u op een lijst met meerdere klachten". Op mijn vraag wanneer ik een reactie kan verwachten bleef men het antwoord schuldig. De ICT afdeling geeft aan dat er een verhoging is geweest en daar moet ik het mee doen.
 
cornfed
Heb je nog een oude factuur ergens in je mailprogramma?
Ik dacht mij ter herinneren dat je via de "Mijn Tele2" site de oude rekeningen nog kan nakijken.
Dan kan je bewijzen dat je vroeger met hetzelfde nummer belde zonder een extra toeslag.
De tarieven zijn wel gewijzigd, maar dat verklaart niet het hoge bedrag.
Dus je zou nu 32 minuten x 0.09 cent plus starttarief van 10 cent =€2,98 moeten betalen.

Het is mogelijk dat in de admin van Tele2 dit nummer als een servicenummer wordt gezien.
Dat zou een logische verklaring van de hoge rekening kunnen zijn.
Tele2 maakt wel vaker een foutje.
Gewoon niet loslaten en aan de bel blijven trekken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
tieper
Bedankt voor uw reactie en ik zal aan de bel blijven trekken maar het probleem is dat de bel van Tele2 moeilijk te bereiken is!
 
cornfed
Webcare zou dit probleem ook aan zich kunnen nemen.
Dat werkt soms veel sneller dan via de normale helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
tieper
Ik heb Danielle een bericht gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Die zal ook even tijd nodig hebben?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'LET OP: Beltarieven fors verhoogd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie