obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
SMS komt niet aan
tieper
Mijn dochter in Frankrijk ontvangt de laatste maanden mijn SMS niet meer terwijl dat jaren altijd goed ging. Toestel en provider zijn niet veranderd. Ik ontvang haar SMS wel. Ik kan haar wel mobiel bellen. Ik bel via T-Mobile en mijn dochter met Orange FR. Een kennis, ook bij Tele2, heeft het op mijn verzoek ook geprobeerd maar met hetzelfde resultaat. De SMS die mijn zoon verstuurd via KPN komen wel bij haar aan. Als ik een SMS verstuur via Skype krijgt ze hem ook binnen.
Ik ben via e-mail en chat met Tele2 naar de telefonische helpdesk verwezen waar ik een zeer onvriendelijke dame aan de lijn kreeg die me helemaal niet uit liet spreken en niets anders riep dan "dan moet je niet bij Tele2 zijn want daar ligt het niet aan".
Misschien dat iemand hier op het forum een idee heeft wat er aan de hand is?
 
kobus1960
Beste Tieper,

Dit LET OP: Beltarieven fors verhoogd probleem is nog niet opgelost of het andere dient zich alweer aan.
Zo snel mogelijk naar een andere provider zou ik zeggen Sad
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Och Tieper, je moet toch nu wel weten dat Tele2 een heel eigen kijk heeft op zijn dienstverlening en vooral de klantenservice.
Er is wel vaker gemeld hier op het forum dat sommige buitenlandse telefoonnummers niet te bereiken zijn met een Tele2 kaart.
Dat geldt ook voor het sturen en ontvangen van SMS.

Voor zover ik kan herleiden ligt de oorzaak bij:
* Tele2 heeft geen of slechte contracten afgesloten bij buitenlandse telecomproviders. Je belletje of SMS eindigen dan letterlijk in het niets.
* Ergens is iets foutief ingesteld in de systemen van Tele2. Wat dat is en hoe je dat kunt verhelpen, is een slot met zeven sloten.

Dus ik onderschrijf het advies van Kobus.
Gelukkig zijn er meer dan genoeg telecomproviders in Nederland.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
tieper
Ik denk zelf ook dat een andere provider de beste oplossing is. Met mijn mobiel ben ik vrij maar ik zit nog wel even aan mijn internet gebeuren vast.
Dit is trouwens de eerste keer dat ik zo onbeschoft te woord ben gestaan.
 
cornfed
Het is alleen jammer dat alleen volhouders zo beloont worden.
De volgzame rest heeft dan gewoon pech gehad.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMS komt niet aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie