obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
switch voor hdmi
ekrijtenberg
ik heb geprobeerd om een switch te zetten tussen mijn tv en de decoder van tele2 maar dan word de switch niet ondersteund kan iemand mijn vertellen hoe ik dat kan oplossen.


Bijvoorbaat dank
Ed
 
cornfed
Wat bedoel je precies met "ondersteund"?
Werkt de switch niet?

Heb je de decoder en de tv uit- en aangezet nadat je de switch omgezet hebt?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ekrijtenberg
ik had een hdmi switch gekocht en die tussen de tv en de decoder geplaatst en toen de tv en de decoder aan gezet en de decoder gaf aan dat hij de switch niet ondersteund of te wel ik kreeg geen beeld en geluid.

gr Ed
Ps ik had beide porten gebruikt om de decoder aan te sluiten en ook de tv en de decoder aan en uit gezetmaar niets hielp.
 
cornfed
Dan zal de switch niet gaan werken met de Tele2 decoder.
De decoder verwacht alleen een tv aan te treffen aan zijn HDMI aansluiting en geen andere apparatuur.
Het is dan puur een geluk kwestie of het werkt of niet.
Bij Tele2 hoef je niet te klagen, want voor hun is dat 'randapparatuur'. Daar doe zij niets mee.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'switch voor hdmi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Poorten openen voor de Xbox & Playstation Helpdesk : 76 22 feb 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
NAT type 3 wijzigen voor 2 PS 4 Algemeen : 4 03 jun 2016
Advertentie