obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Afsluiting GSM
Aspro
Voor de 2e keer is mijn GSM zonder bericht afgesloten. De reden: "limiet" overschreden van mijn abonnement. Terwijl Tele2 na de 1e keer telefonisch heeft toegezegd voortaan op tijd te waarschuwen voordat die "limiet" wordt overschreden. En wederom zat ik in het buitenland. Nu de rekening ontvangen en er klopt weinig van. Via de virtuele assistent op de website geprobeerd om duidelijk te maken wat er allemaal fout ging. Dit waardeloze systeem kwam er niet uit en heeft getracht door te verbinden. Uiteraard lukte dat niet en men zou mij een email sturen. Die kreeg ik net:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Naar aanleiding van uw e-mail met referentienummer 14070709, stuur ik u hierbij dit bericht.

Het is me helaas niet duidelijk wat uw vraag is. Ik verzoek u vriendelijk om uw vraag toe te lichten zodat we u van dienst kunnen zijn. U kunt dit doen via de chatservice, een bericht in de virtuele assistent of door te bellen naar de klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

C. B.
Tele2 Klantenservice


Welnu, waar het mij om gaat is een schriftelijke reactie van Tele2 omdat is gebleken dat telefonische toezeggingen niet nagekomen wordt. Dus Tele2, geef mij een emailadres en stop met die onzinnige virtuele assistent die weinig of niets snapt!


*** Mod edit: namen van Tele2 medewerkers mogen niet zonder toestemming publiekelijk gebruikt worden. ***

Gewijzigd door cornfed op 11 mei 2011, 18:28
 
kobus1960
Misschien wel al te simpel, maar de verkregen mail beantwoorden is niet mogelijk?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Aspro
Ja, te simpel. Het is een no replay-adres.
 
cornfed
Misschien dat Danielle reageert, dat is het kortste lijnt naar Tele2.
Overigens kan je via de 'virtuele assistent' ook verbonden worden met een echt persoon.
Alleen is dat natuurlijk alleen onder normale openingstijden van de helpdesk.

Dus je er zijn meerdere wegen om in contact te komen met Tele2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Aspro
Als je mijn bericht goed gelezen hebt, kon je zien dat de "virtuele" assistent niet wist wat te doen en heeft mij geprobeerd, tijdens kantooruren, door te verbinden. Dat lukte niet en als antwoord kreeg ik een mail om via die "virtuele" assistent contact op te nemen. En die komt er niet uit.
Ook heb ik geschreven dat ik van Tele2 schriftelijk een antwoord wil hebben, omdat de telefonische toezeggingen vorig jaar niet zijn nagekomen.
Wat is nu zo moeilijk om een emailadres in te stellen? Of is het klantjepesten?
 
kobus1960
Die vragen moet je Tele2 stellen, daar hebben wij op dit onafhankelijke forum geen
antwoorden op.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Aspro
Dat wil ik graag doen. Heb je een emailadres voor mij? Op een andere manier lukt het niet.
 
kobus1960
Zoals Cornfed hier al eerder aangaf.
Hopen dat Danielle van Tele2 Webcare reageert, zij is hier met regelmaat
aanwezig, dat is de korste en vaak meest succesvolle lijn naar Tele2.
Verder is de communicatievaardigheid van Tele2 ver onder de maat.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Tele2 wil gewoon het liefste hebben dat je belt. Dat levert tenminste nog wat geld op voor Tele2.

Hoe het precies werkt met het doorschakelen naar een echt persoon via de virtuele assistent is mij
ook altijd wazig gebleven. Volgens mij is er op dat moment geen medewerker vrij en krijg je een standaard mail.
Het enige wat je kan adviseren is om het vaker te proberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Tele2 Webcare
Beste Aspro,

Vervelend dat je GSM onverwachts werd afgesloten!
Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Om je van dienst te kunnen zijn is echter wel telefonisch contact nodig. Omdat je in je bericht aangeeft daar in het verleden slechte ervaringen mee te hebben gehad, vooral wat betreft het nakomen van afspraken, zal ik er voor zorgen dat je ter bevestiging van de telefonisch gemaakte afspraken een bevestigingsmail zal ontvangen.

Wil je me je postcode, huisnummer en klantnummer sturen in een persoonlijk bericht? Dan kan ik je probleem in behandeling nemen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afsluiting GSM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie