obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Onregelmatige kiestoon, niet kunnen bellen enz...
firstaid
Hallo,

Ik heb sinds een tijd problemen met mijn telefoon.
Ik heb een onregelmatige kiestoon en heb de volgende dingen gedaan.

- Andere telefoon geprobeerd, zelfde problemen
- telefoon gereset, zelfde probleem
- Alle voicemail optie uit gezet #61# e.d.
- Als ik 1233 bel, krijg ik de toon dat het nummer niet bestaat, ook als ik ieder ander willekeurig nummer bel, zowel vast als mobiel.
- Bekabeling vervangen voor nieuwe, modem gereset, al tot 3x toe een nieuw modem van tele2 gekregen.
- Als ik de hoorn opneem en dan wacht, springt hij wel op de andere toon dat je te lang gewacht hebt met het intoetsen van het nummer.
- Als ik probeer de voicemail te (De)activeren dan registreert hij dit wel, dwz: ik toets de code en en de lijn valt als het ware stil.

Ik ben voor de rest door de mogelijkheden heen, heb ook iemand over de vloer gehad die de aansluitingen in de muur heeft gecontroleerd.
Hij vermoed dat het probleem bij tele2 ligt en dan ergens in de voicemail dienst of in het uitgaande bellen. Gebeld worden is geen probleem.

Wie heeft nog een idee om uit te proberen?

Alvast bedankt voor de reacties!


Groetjes Oene van der wal, in naam van Tetsje Hansma een klant van tele2.
 
kobus1960
Gebruik je nog een splitter? Zo ja, probeer het zonder.
Verder moet je bij voicmail (de)activatie een bevestiging krijgen door een stem.
Het lijkt er zo dus op dat je telefoon aansluiting gedeeltelijk niet geactiveerd is.
Daar je wel ingebeld kan worden lijkt mij het probleem idd bij Tele2 te liggen.

Danielle van Tele2 webcare leest hier op werkdagen mee, misschien dat zij hiermee
aan de slag kan vanaf Tele2 zijde.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jpt
ik denk dat de oorzaak bij tele2 ligt.
vrienden van mij hadden hetzelfde ,onderbroken kiestoon houdt in dat jouw voicemailbox vol is.
echter zij hadden hem nooit geactiveerd (staat standaard uit volgens tele2)
ook zij konden niets doen via het bekende 1233 etc. ook het wachtwoord werkte niet en kon niet veranderd worden
via klanten(service) alles laten resetten (wachtwoord) met veel moeite maar helaas de onderbroken toon bleef en wij konden niets doen kregen wel op de rekening kosten voicemail ?
uiteindelijk via mijn contact op het hoofdkantoor alles van de voicemail uit laten zetten maar helaas!
zij maakten zich er niet meer druk om naar buiten bellen en inkomend verkeer ging gewoon.
en het was toch al gedaan voor hun met tele2 de overstap was inmiddels al in gang gezet.

grts
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
toetsie
http://tele2.gebruikers.eu/forum/view...post_21687
 
firstaid
Bedankt voor de reacties,

Er zit geen splitter tussen. Ik vrees toch echt dat het probleem bij tele2 ligt.
We wachten het nog even af. Hopelijk kunnen we tot een oplossing komen.
 
Tele2 Webcare
Beste Firstaid,

Vervelend dat je problemen ervaart met je telefoondienst!
Heb je hierover al contact gehad met de klantenservice? Zij kunnen dit namelijk direct samen met jou nakijken. Mocht je er niet uitkomen, laat het me dan even weten. Dan zal ik dit alsnog voor je oppakken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Firstaid,

Bij deze even een correctie op mijn vorige bericht. Ik zie bij nader inzien dat je al contact hebt gehad met de klantenservice en dat je o.a. een paar keer een nieuw modem hebt ontvangen. Vervelend dat dit het probleem niet heeft mogen verhelpen.
Ik wil graag kijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Wil je me je postcode, huisnummer en klantnummer sturen in een PB? Dan pak ik dit voor je op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Tele2 Webcare
Beste Firstaid,

Op 16 mei heb ik je om je gegevens gevraagd zodat ik je probleem in behandeling kan nemen.
Helaas heb ik tot nu toe nog geen reactie van je mogen ontvangen.

Zou je me alsnog je gegevens kunnen sturen, zodat ik je verder kan helpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 21 2011 14:00:25:
Beste Firstaid,

Een tijdje terug heb ik je gevraagd om je gegevens te sturen zodat ik je probleem in behandeling kon nemen. Helaas heb ik hierop geen reactie meer van je mogen ontvangen. Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit desondanks niet het geval zijn, dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice via http://www.tele2.nl/klantenservice.html.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 21 juni 2011, 14:00
 
kobus1960
Jammer maar al zo vaak verwacht, enige feedback van mensen die wel/niet
geholpen zijn, hoe en waarom, even werk. We leren ervan en zo weet je ook
of Tele2 problemen aanpakt, Wij weten dat ze dat idd doen, maar voor lezers
is het wel prettig om ervaringen te lezen, daar is een forum voor.
En daarvoor doet Danielle ook de nodige moeite hier. Cool
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onregelmatige kiestoon, niet kunnen bellen enz...', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie