obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten
Maarten
Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten. Allen met een internet, of internet en bellen abonnement worden hierover benaderd.

Tele2 heeft momenteel een campagne waarbij ze bestaande klanten bellen met het aanbod om het contract met één jaar te verlengen. Doe dit niet via de telefoon!
De reden is heel simpel, het aanbod wat zogenaamd voor bestaande klanten geldt, is veel minder aantrekkelijk dan het aanbod wat op tele2.nl geldt. Tele2 heeft namelijk geen zin om jaarlijks weer de zelfde korting te verstrekken.
Ze willen graag klanten voor de gek houden door ze die korting af te nemen en voor een langere periode te binden. Dus ipv een betere kortingsregeling te treffen is dit aanbod juist nog slechter.



Groet
Maarten
 
Maarten
Toevoeging: Wanneer je tevreden bent en je het contract wilt verlengen doe dit dan via de tele2 website of via een van de banner op deze site.

U bent gewaarschuwd Grin
 
cornfed
Er zit een verschil in of je een nieuwe klant bent of een bestaande.
De aanbiedingen die op sommige sites ziet, zijn bijna altijd voor nieuwe klanten.

Vrijwel elke provider maakt daar een verschil in qua contractaanbod.
Dus eigenlijk is dit niets nieuws. Temeer dat je niet verplicht bent om in te gaan op het aanbod.
Ook is een zichttermijn van 7 werkdagen van toepassing om je nog te bedenken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Na het aflopen van je abonnement heb je een verbintenis per maand.
Je kan dus elke maand gaan en staan waar je wil. Dat is voor Tele2
een stuk onzekerheid, daar waar de Tele2 positie al niet zo sterk is.
Vandaar deze pogingen. Vodafone is hiermee gestopt vanwege de
contraproductieve werking. Je bent dus niet de enige die dit behoorlijk
opdringerig vindt. Bovendien wordt de consument steeds mondiger.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Klopt, en deze lieden houden zich niet aan het bel-me-niet register.
Collega van me, die al een jaar lang per maand op kan zeggen wordt
elke maand gebeld. Reden waarom hij nog niet bij een andere provider zit?
Hij wacht de ontwikkelingen in kabel en glasvezelland af, z'n goed recht.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
baatje30
Ook ik wordt te vaak gebeld. Elke keer geef ik aan dat wanneer ik iets wil wijzigen ikzelf wel bel. Ook ik ben geregistreerd vanaf infofilter maar Tele2 heeft er lak aan!

Verbinding is prima, maar accepteer dat ik niet meer wil...lijkt me niet zo moeilijk toch voor Tele2?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
zafira2001
de technische term is als je een verlengde klant bent bent heet: retentie klant.
als je nieuw ben ben je een nieuwe ctn
een nieuwe ctn is altijd voor een bedrijf belangrijker dan retentie
dit weet ik omdat ik zelf bij meerdere bedrijven gewerkt heb telecom bedrijven wel te verstaan 1 in Antwerpen 1 in Maastricht.
eigenlijk de twee grootste van Nederland de naam zet ik niet neer i.v.m. ik weet dat dit niet mag geloof ik.

maar mijn advies daar waar ik werkte was gewoon altijd het zelfde na je Abbo tijd
gewoon een nieuw Abbo te nemen met nummer portenring
dan heeft de klant het meeste voordeel
retentie doen wij zelf nooit elke 2 jaar sluiten we gewoon een nieuwe Abbo af met nummer behoud.
en een retentie klant als zeker minder belangrijk gezien word omdat je bent tenslotte al klant en de makkelijke denkwijzen is dan ook die blijfd wel klant.
omdat ik deze ervaring heb heb zeker goede trucs in huis om zee goed mogelijk voordeel te krijgen bij welke provider dan ook.
dan wel hopen dat alles technisch goed werkt

dit was wel in 2007 dat ik daar werkte en in middels kunnen er dingen veranderd zijn qua Abbo vormen

mvg hoop dat iedereen er wel iets wijzer van geworden is natuurlijk
en ik een stukje geholpen heb
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarschuwing voor alle bestaande Tele2 klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Advertentie