obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
onkyo tx-nr609 verbinden met draadloos netwerk
jumpingmonkey
Ik heb de nieuwste onkyo receiver tx-nr609 aangeschaft met daarbij een draadloze adaptor. Ik heb de nieuwste firmware voor de onkyo de update. Nu probeer ik verbinding te maken met mijn tele2 draadloze internet. De receiver vind mijn netwerk wel maar als ik hem selecteer krijg ik het bericht connection failed. Nou heb ik samen met de klantenservice meerdere beveiligings methodes geprobeerd. Echter opties willen niet werken! vandaag geprobeerd bij een vriend de receiver aan te sluiten op zijn netwerk. Dit werkte gelijk! Wie kan mij helpen wat ik nu kan doen? Want met tele 2 kom ik niet verder!
 
cornfed
Probeer eerst eens of je via de normale netwerk kabel het wel werkend krijgt.
Want dat is stap 1. Dan kunnen we een hele lading mogelijke oorzaken wegstrepen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jumpingmonkey
heb vandaag de receiver direct op de router gezet. Geen resultaat. Daarna direct om mijn laptop.Die vonden elkaar maar geen internet...
 
cornfed
Als de receiver niet werkt via een netwerkkabel, zijn er wellicht grotere problemen.
Had je LAN poort 3 of 4 gebruikt van de Davolink router?

Er zijn veel berichten hier geweest dat internetradio's en receivers niet samenwerken met de Davolink.
Bepaald stukje verkeer wordt dan door de router geblokkeerd.

Weet je welk ip adres de receiver kreeg van de router?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'onkyo tx-nr609 verbinden met draadloos netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
Een apparaat verbinden met behulp van de WPS Pin Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 21 apr 2014
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 20 25 dec 2013
geen netwerk op vaste pc meer Klacht over Tele2 : 15 10 aug 2013
Advertentie