obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Voip Internet instellingen in modem
firro
Hallo,

Vandaag zou mijn internet geactiveerd worden na 18.00, ik kreeg rond 14.00 een smsje, er stond vanwege technische problemen word het pas binnen 2 dagen geactiveerd.
Nou fijn als sinds 1 dag al problemen met tele2.

Nu mijn probleem:
Ik had hiervoor abonnement bij telfort internet & bellen. In de modem kon ik Voip instellingen wijzigen, namelijk SIP1 mijn Telfort nummer en SIP2 Voipwise account waarmee ik naar buitenland bel.
Tijdens het bestellen via telefoon heb ik gevraagd aan de medewerker van tele2 of deze functie ook bij de modem inbegrepen was dat tele2 mij zou leveren, ze zeiden van JA.
Nu zit ik in mijn modem en zie nergens voip instellingen :S ik zie heel weinig instellingen, wat voor modem is dit ?:S:S er zijn maar 4 linkjes in menu:S namelijk:
Device Info
Advanced Setup
Wireless
Management

Nergens zie ik voip tussen staan. Het gaat om een Comtrend Multi Dsl IAD

alvast bedankt.
 
cornfed
Tja, daar kunnen we kort over zijn. VOIP zelf instellen kan niet met Tele2 apparatuur.
Je moet nooit de verkooppraatjes geloven van iemand die geld wil verdienen aan je.

Er is wel een mogelijkheid om een VOIP telefoon of ATA telefoonadapter achter de Comtrend te hangen en
daarmee te telefoneren.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
firro
bedankt voor het reageren.. kut om dit te horen.. pffff heb nu al spijt dat ik ben overgestapt naar tele2 Sad
 
kobus1960
Tja, dit is (no offence!!) weer een kwestie van goed inlezen alvorens men een
product aanschaft. De Comtrend doet wat ie doen moet, en verder mag je er
helemaal niets van verwachten helaas. Verwacht ook niet te veel van het wireless
gebeuren, bereik is verre van geweldig. Velen hangen er een eigen router achter.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
baatje30
Ook ik wil nu iets zeggen in het verlengde van Kobus....en alleen omdat ik me dit afvraag.

Waarom ben je weg bij Telfort dan? Als alles werkte zoals je wil waarom zou je dan weggaan?
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
KL643
Hogere snelheid waarschijnlijk (Tot 50MCool
 
firro
@ Baatje30, Telfort was te duur, viel vaak uit. Had 'savonds maar 500kbps download snelheid
 
baatje30
Ja dan kan ik het volledig begrijpen. Hopelijk wordt je probleem nu wel opgelost.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
firro
hoop ik ook Grin maar k krijg wel 25mbits,, had rond 35mbits gehoopt. 550m van centrale vandaan. Ik ga ze anders bellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voip Internet instellingen in modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Advertentie