obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Haperende Televisie
Leovinus
We zijn sinds afgelopen vrijdag aangesloten op Tele2, maar hier nu helaas al grote spijt van.

De internet en telefonie aansluitingen werken prima, goed snel en niets over te klagen, maar de TV verbinding geeft niets dan problemen en is niet fatsoenlijk naar te kijken. Het beeld blijft elke paar minuten enkele seconden hangen en er komen soms haperingen met zeer irritante squeek geluiden.

Naast het haperende beeld blijft soms het beeld ook gewoon op zwart en komt er niets. Dit duurde de laatste keer 2 dagen...

Uiteraard netjes naar de klantenservice gebeld welke ons snel en meestal vriendelijk te woord stonden en vanmiddag het uiteindelijke oordeel gehoord. Ze zijn met een "software update" bezig welke de problemen moet verhelpen. Ze hebben alleen geen idee of de update binnen een maand komt...

Het lijkt er op dat we gewoon worden afgescheept met "we zijn druk bezig, maar we doen eigenlijk niets".

Zijn er meer mensen met dezelfde soort problemen? En kunnen we verwachten dat hier een oplossing voor komt?

Ik heb Tele2 al wel een brief gestuurd dat ik weer van mijn abonnement af wil als de problemen niet binnen redelijke tijd worden opgelost, want dit is niet wat beloofd is.
 
kobus1960
Ja, er zijn in het nabije verleden vele tientallen klachten met dezelfde strekking
geweest. Veelal is de afstand tot de wijkcentrale de boosdoener. Hier is weinig
tot niets aan te doen. Het beloven van softwareupdates is een bekende taktiek.
Al die verhalen zijn op dit forum terug te lezen...................
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Leovinus
Oke dankje, daar was ik al bang voor. Ik heb al een brief gestuurd om ze in gebreke te stellen, maar werkt dit meestal en kan je dan je abbo weer ontbinden? Of krijg je daar ook veel gezeur mee?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperende Televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten : 73 31 dec 2016
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Televisie stoort wanneer downloaden Storing : 4 19 mrt 2012
Tele2 internet op Samsung LED televisie niet aan de praat.. Algemeen : 10 03 aug 2011
Televisie ligt er uit Storing : 9 23 jun 2011
Advertentie