obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
maat is wel een beetje vol....
omedave

Quote

Tele2 Webcare schreef:

Beste omedave,

Het spijt me dat er bij je oplevering problemen ontstaan zijn, mijn excuses hiervoor! Je abonnement is in mei alsnog opgeleverd op het juiste adres. Voor de verhuiskosten is vooraf een credit ingevoerd, deze kosten hoef je dus niet te voldoen. Daarnaast is in mei met de klantenservice een vergoeding besproken voor de storingsperiode, deze vergoeding is verwerkt op de factuur van eind mei. Er zijn geen kosten voor monteurs in rekening gebracht.

Vervelend dat je diensten nu niet optimaal werken en dat je last hebt van een uitvallende verbinding. Volgens onze gegevens heb je hierover geen contact opgenomen met de klantenservice, hierdoor is er helaas nog geen mogelijkheid geweest om je verbinding te onderzoeken en om een passende oplossing te bieden. Ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice:

http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Mijn collega’s bij de klantenservice kunnen je verbinding onderzoeken. Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2


Bedankt voor je respons inzake mijn klachtenlijstje Danielle, ik heb inderdaad nog geen contact opgenomen, reden hiervoor is omdat ik er met alle respect een beetje klaar mee ben. dit brengt bepaalde emoties terweeg waar ik een ander niet lastig mee wil vallen,daarom ben ik blij met jouw aanwezigheid hier op deze forums, dan heeft niemand daar last van.
ik ben nog geen half jaar klant van jullie en ik heb weinig anders dan gedonder. dit terwijl ik bij mijn ouders destijds reuze tevreden was.(andere modem)
ik heb er liever geen omkijk naar, en dat het gewoon functioneerd naar behoren, maar de geleverde modem lijkt dat niet bepaald mogelijk te maken. Gisteravond had ik weer geen verbinding (ter verduidelijking, de meest voorkomende klacht nu is dat me Wifi niet functioneerd, de verbinding is te vinden, maar bij het inloggen gaat het helemaal mis,de bedrade verbinding blijft echter actief,dus dat het aan de verbinding zelf ligt valt al af,idem dito wat betreft de kwaal van het verliezen van de DNS,zou naar mijn expertise ook niet aan de verbinding kunnen liggen,correct me if Im wrong)

Ik ben zelf van mening gezien mijn persoonlijke ervaring en wat ik lees op Ze Interwebs...dat de Davolink Dv-2020 niet deugt. roep ik dan iets geks? vanzelfsprekend kan je daar natuurlijk geen drol mee, maar is er iemand die dit met me eens is? misschien jijzelf Danielle?

daarbij, wat is de reden dat er tegen mij werd verteld ''ja meneer u krijgt in principe 5 maanden gratis internet'' hoewel het nu gewoon weer afgeschreven word? gaat er hier iets mis? of heb ik iets niet begrepen?

Ik hoor graag,

Groet,
 
kobus1960
Omedave, heb je dit in cc naar Danielle verzonden?
Dat versnelt de zaak behoorlijk, zij is hier niet dagelijks
aanwezig.

De Davolink is geen geweldenaar, weet ik uit ervaring, probeer of je van
Danielle een nieuw modem toegestuurd kan krijgen, dan heb je zekerheid.
Daar werd/wordt toch niet moeilijk over gedaan.

Quote

''ja meneer u krijgt in principe 5 maanden gratis internet''


Dat laat ruimte voor discussie, het is geen toezegging, 2 woordjes ertussen
laten alles open................, die discussie moet je echt met Danielle maken.
Wij zijn geen bemiddelend medium, al zien wij hier graag het vervolg van
deze kwestie, al is het maar voor lezende en orienterende nieuwe klanten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
omedave

Quote

kobus1960 schreef:

Omedave, heb je dit in cc naar Danielle verzonden?
Dat versnelt de zaak behoorlijk, zij is hier niet dagelijks
aanwezig.

De Davolink is geen geweldenaar, weet ik uit ervaring, probeer of je van
Danielle een nieuw modem toegestuurd kan krijgen, dan heb je zekerheid.
Daar werd/wordt toch niet moeilijk over gedaan.

Quote

''ja meneer u krijgt in principe 5 maanden gratis internet''


Dat laat ruimte voor discussie, het is geen toezegging, 2 woordjes ertussen
laten alles open................, die discussie moet je echt met Danielle maken.
Wij zijn geen bemiddelend medium, al zien wij hier graag het vervolg van
deze kwestie, al is het maar voor lezende en orienterende nieuwe klanten.


Bedankt voor je alertheid Kobus, deze discussie gaat verder zowel hier op het openbare forum als in de Prive inbox van Danielle, juist zodat ook jullie hiervan de voortgang kunnen zien. Bedankt voor het delen van je mening omtrent de Duivelink..excuus....Davolink....Je suggestie neem ik mee.

Groet,
 
Tele2 Webcare
Beste omedave,

Ik vind het heel vervelend dat je oplevering niet goed verlopen is, nogmaals mijn excuses hiervoor! Dit probleem is al afgehandeld in mei. Over een toezegging van 5 maanden gratis internet kan ik helaas niks terugvinden. Zoals in mijn eerdere bericht aangegeven staat is er in mei ook al een vergoeding voor de storingsperiode besproken en verwerkt.

Over problemen met je verbinding was nog niks bekend. Ik wil je daarom nogmaals aanraden om hierover contact op te nemen met de klantenservice:

http://www.tele2.nl/klantenservice.html

Een technisch onderzoek is nodig om te achterhalen waarom je verbinding uitvalt. De klantenservice kan je hierbij helpen!

Mocht je er niet uitkomen dan kun je het me laten weten! Ik wil dan graag alsnog kijken wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'maat is wel een beetje vol....', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie