obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Bannelingen van Tele2 forum
seawave

Quote

KL643 schreef:

Zijn 2de account is nu ook gebanned Cool


Geweldig,Smileboontje komt om.....
Maarja,...... komt tie straks hier met dat gezeikzever, is hier ook lid met 3 berichten moet je dat bericht van z'n (heilige der heilige) decoder de enigste in nederland die perfect!! is en vooral de reactie daarna lezen, zeek bekant in m'n broek van het lachenGrin
 
kobus1960

Quote

om niet helemaal negatief te eindigen krijg ik de neiging Danielle het voordeel van de twijfel te geven.


Ik niet meer, gezien de permanente afwezigheid hier, en dat zonder ban. Grin
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Dit forum bestaat al wat langer dan het Tele2 forum.
Het zal hier niet zo gaat stormen als op dat forum.
Hier is is de crew bijna rond de klok actief. En niet alleen tijdens werkuren.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
"Zijn" account hier is op eigen verzoek verwijderd. Dus die discussie kan
gestopt worden. Hoort hier ook niet, hoort op "dat" forum.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Storno72 werd vebannen van het eigenmerk forum. Opgegeven reden: Dubbele account. (is leugen). Werkelijke reden:

" Amsterdam, december 2011

Tele2 Nederland B.V.
Antwoordnummer 11547
2400 VE Alphen a.d. Rijn

betreft: factuur NL 1004537632

Dames, heren,

Omstreeks 21 november 2010 ontving u mijn verzoek tot restitutie wegens in gebreke blijven
Tot op heden heeft u niet gereageerd.

Omdat ik niet verwacht dat reactie nog komt, ben ik voornemens het gehele factuurbedrag te storneren en in retentie te houden tot een schikkingsovereenkomst is gesloten.

Indien u geen bezwaar heeft tegen stornering, hoeft u niet te reageren.

Acht u wel reden tot reageren, dan graag schriftelijk en binnen 10 werkdagen na datum van dit schrijven.

M.b.g.


Dit bericht werd, gelijk met de ban van het forum verwijderd. Zet Tele2 oogkleppen op?
 
seawave

Quote

Merino schreef:

Storno72 werd vebannen van het eigenmerk forum. Opgegeven reden: Dubbele account. (is leugen). Werkelijke reden:

" Amsterdam, december 2011

Tele2 Nederland B.V.
Antwoordnummer 11547
2400 VE Alphen a.d. Rijn

betreft: factuur NL 1004537632

Dames, heren,

Omstreeks 21 november 2010 ontving u mijn verzoek tot restitutie wegens in gebreke blijven
Tot op heden heeft u niet gereageerd.

Omdat ik niet verwacht dat reactie nog komt, ben ik voornemens het gehele factuurbedrag te storneren en in retentie te houden tot een schikkingsovereenkomst is gesloten.

Indien u geen bezwaar heeft tegen stornering, hoeft u niet te reageren.

Acht u wel reden tot reageren, dan graag schriftelijk en binnen 10 werkdagen na datum van dit schrijven.

M.b.g.


Dit bericht werd, gelijk met de ban van het forum verwijderd. Zet Tele2 oogkleppen op?


Die hebben ze al een hele tijd op die oogkleppen,....
De forumleden worden op antireclame en scherpe opbouwende kritiek geband met als smoes dubbele account dus ip-ban, wat een stakkers een beetje slimmerik is binnen 5 minuten weer op dat forum.
Los van dat wordt er helaas met twee maten gemeten, leden die ook een dubbele account hebben aangemaakt (posting freak b.v) die z'n eigen drama product nog zit op te hemelen, en daar de vooral niet-wijsneus zit uit te hangen, door alle storingen m.b.t. inter-niet-actieve tv als gewoon te bestempelen en alle terechte ergernis weg te wuiven om maar in een goed blaadje te komen bij tele2, kan me geen andere reden bedenken waarom iemand heel de dag door zit te posten en met nadruk op veel en daarbij vooral veel onzin en tegenstrijdigheden.
Dit persoon mag dus gewoon verder gaan met z'n onzin antwoorden, leden uitlokken een ban aansmeren en vooral die remco in z'n .....zitten.
Kortom bovenstaande verbaasd mij niks.
 
Elessar
Korte reactie, hoe belachelijk dat hier gescholden wordt over mensen die elders op forum actief zijn. Ik ken het forum van Tele2 en het is prima dat daar leden worden gebanned die niets anders in te brengen hebben dan kritiek uiten op anderen en schelden op Tele2. Heel leuk om te schelden, maar daar is een forum niet voor! De bedoeling is om concrete pogingen te doen om elkaar te helpen en daarbij te proberen om Tele2 te stimuleren om met oplossingen te komen.

Het leukste is nog dat degene die hier zijn frustraties uit, volkomen dom bezig is om het Tele2-forum te verzieken, en dat is bekend bij Tele2. Eerlijk gezegd begrijp ik zeer goed dat D anielle van Tele2 hier niet meer komt.
 
kobus1960
Beste Elassar.

A. Er wordt hier niet gescholden of onwelvoeglijk taalgebruik gebruikt.
Dat is niet toegestaan.
B. Daniƫlle komt hier niet meer, aangezien Tele2 de prioriteiten veranderd
heeft, de winst was niet oke, er zijn overnames gepleegd, en er is gesaneerd
op webcare teams.
C. Het Tele2 forum van Tele2 heeft geen enkele binding met dit forum of
omgekeerd.
D. Dit is een volkomen onafhankelijk forum voor en door gebruikers.
E. Om stemmingmakerij tussen de beide forums te voorkomen sluit ik dit
topic. Het is mooi zo. Het is netjes gebleven en voor dat het anders gaat.

Als een andere beheerder er anders over denkt gaat ie vanzelf weer open. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bannelingen van Tele2 forum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie