obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tabee Tele2
Merino
Omdat ik het egocentrisme en de hooghartigheid van Tele2 meer dan zat was, heb ik, aangemoedigd door de Consumentenbond-beoordeling, mijn blikken gericht op www.solcon.nl.
Graag maak ik de users deelgenoot van mijn ervaringen met de ze sympathiek aandoende Provider.
Maakt het beheer een Solcon pagina?
 
kobus1960
Solcon is Tele2, dus welkom bij Tele2. Grin
Hier geldt wederom, inlezen.............

Het heeft een poosje geleden op Webwereld gestaan.
Maar hier nog een site met bewijs van samenwerking.
http://home.tele2.nl/a00003/adsl.html
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
wammeswaggel

Quote

kobus1960 schreef:

Solcon is Tele2, dus welkom bij Tele2. Grin
Hier geldt wederom, inlezen.............

Het heeft een poosje geleden op Webwereld gestaan.
Maar hier nog een site met bewijs van samenwerking.
http://home.tele2.nl/a00003/adsl.html


Solcon maakt ook gebruik van het netwerken Tele2 .
Digitale telefonie van Solcon verloopt via de betrouwbare Voip servers of telefoon computers van Tele2. Binnen het Solcon netwerk worden telefoontjes afgewerkt met eigen Solcon Voip servers.

Morren Consultancy Nijkerk 085-7851644 ('s avonds van 18.30 tot 21.30 uur of op zaterdag, niet op zondag) of kijk op de website van Morren Consultancy Nijkerk.

Wil je liever TELE2 aanvragen?
Tele2 Adsl en Bellen.tele2
Tip: Kies samen met TELE2 of Solcon zonder filter de filterbox van Kliksafe.

Het komt wel vreemd over, en dan de bewering "betrouwbare"??

Ben echter niet overtuigt van het solton aanbod, vind het vrij duur, lage snelheden, of hoge traagheid?

Bij mij is geen 50 Mbit verkrijgbaar, en glas ligt in het centrum al jaren(ZAKELIJK), maar pietje burger heefft het nakijken, dus mijn ADSL van xxxx via kpnnetwerk 20Mbit, zal nog wel een tijdje blijven bestaan.
Zal is bellen en vragen hoe het zit

PS Hier geldt wederom, opbellen mag ook !!.............
 
Merino
Ook Solcon
http://goedgelovig.wordpress.com/2010...es-solcon/


http://goedgelovig.wordpress.com/2010...edgelovig/

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 17 2011 09:18:50:
Wijziging is okay Kobus.

Begrijp ik goed Kobus, dat Solcon een dochteronderneming is van Tele2; zoals Het Net 't gemankeerde neefje van KPN was?
Of is Solcon een zelfstandig doorgeefluik, dan faciliteit koopt van Tele2?

Zou het niet verhelderend zijn eens een overzicht van al die dwarsverbanden te publiceren? KPN bijvoorbeeld heeft nogal wat dochters, dacht ik.
Gewijzigd door Merino op 17 september 2011, 09:18
 
kobus1960
Tele2 heeft heel veel kleine IPS's gekocht. Het zou dus best eens
kunnen zijn dat er zelfs onbekende overnames zijn geweest.
Ik ben er zeker van dat Solcon van Tele2 is, heb ik gelezen in
Webwereld, een online ICT krant. BBned net zo, die hebben gecashed.

Ik denk dat je bij de kamer van koophandel verder zou komen
met officieƫle info.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Ik kwam vannacht dit artikel tegen, trek je conclusies.

http://tweakers.net/nieuws/68600/tele...talia.html
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Mooi opgelost, je hebt als Solcon klant niets met Tele2 te maken.
Dat was het uiteindelijke doel van de topic starter. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Solcon is dan misschien wel een zelfstandige onderneming, maar daarom blijk ik nog niet verlost te zijn van de Tele2-maffiosi. Tele2 levert internetdiensten aan Solcon, werd hierboven vastgesteld.
Mijn overstap-aanvraag bij Solcon midden augustus van dit jaar, liep in 't honderd omdat Tele2 ijskoud beweerde, dat mijn (aansluit)adres niet bestaat. Nota bene het adres waarop KPN al meer dan 30 jaar geleden mijn telefoonaansluiting verzorgde en naar factureerde. Het eendere adres waar Tele2 in augustus 2009 zonder enig probleem de overstap van KPN naar Tele2 realiseerde.
Resultaat na dit Solcon/Tele2 geklungel? Sinds begin september geen internet meer en geen telefoon meer.

Solcon neemt niet alleen diensten af van Tele2, het neemt ook de Tele2-streken over.
Want, op een schriftelijke klacht naar de Solcon Klachtencommissie (reactietijd 10 dagen) d.d. 08 september 2011, reageert Solcon eenvoudigweg niet.

Ik zal niet de enige zijn met meldenswaardige ervaringen. De kar van een eventueel Solcon-forum zal ik met genoegen trekken.



Bij Ziggo kan je alleen ADSL-internet krijgen i.c.m. televisie. Dat is heel vervelend als je aan risico-spreiding doet, zoals ik.
 
kobus1960
@Bill
Tussen antwoord 6 en 7 zat nog een antwoord.
Hinderlijk dat deze weg is, misschien kan Bill deze terug zetten.
@Merino. Don't shoot the messenger. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tabee Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie