obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
Een knop om je bericht zelf weg te halen
joop hoop
Ik heb mezelf nu al 2 keer betrapt op het verkeerd plaatsen van een bericht.
Dus het zou wel chill zijn om zelf je berichten te kunnen wijzigen/verwijderen.
 
Bill
Dat kan ook, mits je binnen twee uur je bericht edit. Als je n.l. edit zit er de optie bij bericht verwijderen!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
joop hoop
juist, daar had ik het niet verwacht ^_^ maar het werkt (niet als deze post blijft staan)

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 12 2011 12:03:36:
Euhm... dan heb ik nog een vraagje....
Waar staat de edit knop (k voel me net een noob nu, maar ik zal er wel overheen kijken)

Ik zou de edit knop verwachten naast www/Stuur PB of naast die kleine icoontjes rechtboven je bericht of onderaan naast Nieuw Onderwerp/Beantwoorden maar ik zie het echt niet. Ook op de tekst klikken werkt niet.

Kan het zo zijn dat je moderator rechten moet hebben om de knop in beeld te krijgen?
Of kijk ik er echt overheen?
Gewijzigd door joop hoop op 12 september 2011, 12:03
 
kobus1960
De bewerken knop staat tot 2 uur na het plaatsen van je bericht
rechts onder jouw bericht. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Een knop om je bericht zelf weg te halen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
zelf een homepage maken Algemeen : 3 03 jun 2011
Doe het zelf pakketten niet/ wel voorradig? slechte service !!! Algemeen : 6 21 dec 2010
Bericht notificatie voicemail Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 1 28 nov 2010
Security Alert bij plaatsen bericht Algemeen : 2 21 aug 2010
Advertentie