obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Onbeschoft behandeld
Mario67
Ik moet even stoom afblazen. Ik verwacht niet een oplossing op dit forum (tenzij Tele2 meeleest en reageert) maar ik wil wel andere Tele2-gebruikers laten zien hoe er met hun klanten om word gegaan !!
Naar aanleiding van blunders van Tele2 afgelopen weekend de volgende mail gestuurd:

LS,

korte samenvatting

N.a.v. mijn reeds derde gevoerde telefoongesprek afgelopen vrijdag vanwege de opstapeling van blunders uitgevoerd door Tele2 wat uiteindelijk resulteerde door een aanmaning van Interim Justitia op mijn mailadres (zie doorgestuurde mail) stuur ik bij deze het bewijs van al mijn betalingen sinds eind april. U kunt zien dat alle openstaande betalingen gedaan zijn. Er werd mij meegedeeld dat de factuur van Juli nog betaald moest worden (NL1103032303 € 42,78), deze is reeds op 13-9-2011 betaald, per abuis vermeld met kenmerk 1101012303.

Aangezien er dus sprake is van een onterechte aanmaning eis ik dat dit direct kortgesloten word met Interim Justitia samen met eventueel daaruit voortvloeiende BKR-registraties.

--------------------------------

Dan volgt hier hieronder de lange samenvatting waarvan ik eis dat deze als formele klachtenprocedure wordt behandeld

Ik ben in juni verhuisd van de *** te *** naar de *** te ***, de ADSL-aansluiting is volgens afspraak overgezet maar (wat later blijkt) krijg ik de post van Tele2 niet op mijn nieuwe adres.
29 augustus heb ik geen internet/tv/telefoon meer. Volgens het beeld wat mijn TV weergeeft zou er sprake zijn van een betalingsachterstand !

1e telefonisch contact op 30 augustus:
Er blijkt dat Tele2 de automatische incasso niet meer op orde heeft. Openstaande facturen heb ik toen handmatig betaald (openstaand bedrag 161,73, maanden 6,7,8). De internetverbinding werd direct weer hersteld..
Gegevens telefonisch contact: contactnummer 14673099

2e telefonisch contact (enkele weken geleden):
helpdesk gebeld en gevraagd of ze automatische incasso alweer op orde hadden aangezien ik er geen zin in had om weer afgesloten te worden. Er werd toen gezegd dat de storing er nog steeds was en dat ik "zelf maar even de factuur in de gaten moest houden" (?)
eind september zie ik dat de factuur (maand 9) niet word afgeschreven en is het geld wederom handmatig overgemaakt.

3e telefonisch contact op 14 oktober:
Aanmaning per mail ontvangen van Intrum Justitia dat ik geld moet betalen !!!! (NB nooit post van Tele2/Interim ontvangen op mijn nieuwe adres !). Gebeld met de helpdesk en situatie maar weer eens uitgelegd en dat ik al mijn facturen betaald heb en dat ik vreselijk baal van de situatie. Ik werd doorverbonden met de financiele administratie, hier werd aangegeven dat er nog 2 betalingen openstaan, te weten juli en september. Aangegeven dat september net was betaald (had zelf al geconstateerd dat deze weer niet automatisch was afgeschreven) en juli volgens mij al betaald was. (zie 1e contact)
Ik eis dat de situatie binnen enkele dagen gecorrigeerd word, dus

- Tele2 sluit dit kort met Interim (er is immers steeds betaald), tevens eventuele onterechte BKR-registraties !!
- automatische incasso word hersteld
- Tele 2 administratie vanwege verhuizing op orde gemaakt heeft zodat post correct bezorgt wordt.

Tevens wil ik binnen een week schriftelijk hiervan op de hoogte gebracht worden.

Ik begrijp dat fouten gemaakt worden, maar dit is wel een hele stapel fouten, dus naast het corrigeren ervan zou het Tele2 niet misstaan (mede door de kosten/tijd/frustratie van mijn kant die dit alles met zich meebrengt) dat ik als tegemoetkoming een maand gratis internet of iets dergelijks ontvang ! Krijg ik een dergelijke tegemoetkoming niet dan denk ik sterk aan overstappen naar een fatsoenlijke provider !



Hieronder de reactie die ik terugkreeg:


Geachte heer ***,

Hierbij bevestig ik de ontvangst van een geldig betaalbewijs.
De betalingen worden zo spoedig mogelijk ingeboekt.

De Tele2 diensten zijn inmiddels geheractiveerd.

Tevens is het verzoek gedaan het incassodossier te sluiten en is de storing
met betrekking tot de automatische incasso uitgezet.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog meer vragen, dan kunt u contact met onze klantenservice
opnemen, telefoonnummer: 0900-241 1602 (lokaal tarief), wij zijn maandag
t/m zaterdag geopend van 09:00 tot 21:00 uur. Voor algemene informatie
over Tele2 kunt u terecht op onze website www.tele2.nl.


Met vriendelijke groet,

Tele2


Ik vind deze reactie schrijnend; geen excuus, geen reactie op mijn verzoek tot financiele compensatie. Indien een reactie uitblijf stap ik over naar een fatsoenlijke provider ! Angry
 
kobus1960
Ik zet dit verhaal op een andere manier door naar Tele2,
te weten "Danielle van Tele2 Webcare", ik hoop dat dit je helpt.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Mario67

Quote

kobus1960 schreef:

Ik zet dit verhaal op een andere manier door naar Tele2,
te weten "Danielle van Tele2 Webcare", ik hoop dat dit je helpt.

Top ! Ik ben benieuwd of dit een reactie teweeg brengt, want om nu weer Tele2 te bellen en het verhaal opnieuw af te steken schiet ook niet op.
 
cornfed
Een beetje goed nieuws kan ik je wel geven.
Tele2 meldt geen incasso's of schulden aan bij het BKR.
Dus daar hoef je geen zorgen over te maken.

Webcare mag zich inderdaad mee gaan bemoeien met deze zaak.
Want je hebt zeker recht op een tegemoetkoming van de gemaakte kosten en
compensatie voor alle ongemakken en zorgen.

Ik ga ervan uit dat Webcare meeleest en zich zal melden.
Anders moeten we even aan het jasje trekken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bill
Misschien iets voor een "koude douche" in een consumentenprogramma.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Mario67
Fijn dat jullie er het zelfde over denken als mij

Quote

Bill schreef:

Misschien iets voor een "koude douche" in een consumentenprogramma.


De geplakte mail heb ik inderdaad geCC'd naar tros Radar en het management van Youp van 't Hek Grin
 
kobus1960
Over het rechtstreeks benaderen van Tele2.

Hier vrees ik met grote vreze, en wel om de volgende redenen.
a.Ik heb Tele2 Webcare persoonlijk benaderd met het verzoek naar
jouw geval te kijken. Geen reactie. Vervolgens heeft Tele2 Webcare
in geen weken ook maar ergens op gereageerd hier. Dus het lijkt
erop dat ook die dienstverlening mank gaat. Jammer Jammer Jammer.

b.Ze lezen hier wel mee maar doen helemaal niets. Dat kunnen wij zien.

Dus "Tele2 Webcare", het ging aardig, maar nu is het "bagger" Sad
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Mario67
Ik heb in de tussentijd deze kwestie ook gepost op het forum van Tros Radar maar helaas geen reactie mogen vernemen van Tele 2/Webcare. Ben me druk aan het orienteren op andere providers want denk dat ik voor het eind van de maand overstap. Ik ben enorm teleurgesteld in Tele2 en een klantje meer of minder zullen ze niet wakker van liggen maar iedereen in mijn omgeving (en wellicht ook andere media) zal ik ongecensureerd mijn mening geven over deze schoften !

Vraag: nu ben ik al meer dan een jaar lid maar ben dus recent verhuisd. Als ik de algemene voorwaarden van Terror 2 Shock bekijk dan heeft zo'n verhuizing geen invloed op het "per maand op mogen zeggen", maar als ik op de website van Tele2 kijk onder "mijn Tele 2" en vervolgens "status pakket" zie ik daar staan "Uw abonnement is ingegaan op 14 jun 2011" (datum verhuizing). Heb ik het goed als ik gewoon met een maand opzegtermijn zit ?
 
cornfed
Heel eenvoudig:

Als je verhuiskosten hebt betaald, dan loopt je oude contract nog steeds door en kan
je direct opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Als je geen verhuiskosten hebt betaald, dan ben je een nieuw contract begonnen en zit je daaraan vast.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Mario67

Quote

cornfed schreef:

Heel eenvoudig:

Als je verhuiskosten hebt betaald, dan loopt je oude contract nog steeds door en kan
je direct opzeggen met een opzegtermijn van één maand.

Als je geen verhuiskosten hebt betaald, dan ben je een nieuw contract begonnen en zit je daaraan vast.


Thnx ! Ik heb er (dik) voor betaald. Zonde van het geld maar fijn voor de overstap Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onbeschoft behandeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
langjarige contacten worden als spam behandeld Algemeen : 9 15 aug 2011
Advertentie