obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
uploaden van bestanden lukt niet
rickkerd
Ik heb sinds een maand internet van tele2 en alles werkt perfect (dacht ik).
Momenteel loop ik steeds tegen het probleem aan dat het uploaden van bijvoorbeeld ms word bestanden in hotmail niet lukt. Ik krijg dan een balk met de status van het uploaden te zien die tot op het laatste moment gewoon werkt maar aan het eind blijft hangen. Dit is dan ook zo met een foto die ik op bijv. marktplaats, facebook of waar dan ook wil zetten. De bestanden zijn klein van formaat, zelfs onder 1mb schijnt het een probleem te zijn terwijl pdf er wel met een beetje moeite doorheen komt.

Met het downloaden of het internet gebruik is naar mijn idee niks mis.... en met dezelfde laptop op een ander netwerk werkt het wel.

Nu weet ik niet veel van instellingen dus ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen.

Ik gebruik windows vista


Vriendelijke groet!
RickWink
 
cornfed
Zet eens je firewall, anti-virus en anti-malware eens uit op je laptop.
En test ook eens een andere browser.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rickkerd
Beste cornfed... bedankt voor de snelle reactie. Helaas werkt het nog niet, ik heb je opties geprobeerd maar zonder succes. Ik heb ook een Apple desktop staan en daarmee heb ik hetzelfde probleem. Als ik bijvoorbeld met mijn laptop op mijn werk zit doet hij het wel.....
 
kobus1960
Ik denk aan een instelling die te maken heeft met de pakketgrootte.
Geef de Tele2 modem/router eens een fabrieksreset met het init knopje
aan de achterzijde. 10 + seconden ingedrukt houden om in in de originele
instellingen te zetten. Dit met de stroom erop.

Je hebt er geen eigen router achter hangen neem ik aan?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rickkerd
Ik heb nu dat init knopje ingedrukt gehouden en hij is gereset. Hierna moest ik weer de ethernetkabel aansluiten op mijn computer om verbinding te kunnen maken. De eerste keer had ik de kabel niet aangesloten toen ik voor de reset koos en moest ik dus de stroom eraf halen om hem opnieuw te laten installeren. Nadat het internet weer hersteld was werkte het nog steeds niet.

Ik heb toen nogmaals de reset gedaan maar toen met de ethernet kabel wel aangesloten en weer internet hersteld maar nog steeds geen resultaat.

Ik heb iid geen router hangen achter de tele2 router.....
 
kobus1960
Het feit dat dezelfde laptop het op je werk wel prima doet wijst
idd toch richting modem. Zou je een resultaat gemaakt op [url=www.speedtest.net]deze (klik)[/url]
site kunnen posten? En wat is de afstand tussen je ISRA punt en
het modem?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rickkerd
Hoi

ik heb het geprobeerd op speedtest.net... Ik kan de test dan niet afronden omdat hij bij de upload test blijft hangen. Bij de ping geeft ie 34ms, downloading speed 8.19 en uploading speed doet weinig. Ik zag heel even 0.03 verschijnen maar daarna weer niks.

Eindstand: Upload test returned an error while trying to read the upload file.

Ik heb zoals uit eerdere post geprobeerd antivir uit te zetten en firewall maar een anti-malware programma heb ik niet geloof ik of zit dat standaard ergens in.

De afstand tussen mijn ISRA punt en modem (voor mij geloof ik telefoon stekker en modem) is ongeveer 1,2m.
 
kobus1960
Vreemde zaak dit. Gebruik je nog een splitter?
Kijk even de aansluiting IN het ISRA punt na, strip desnoods
even de kabeltjes opnieuw of draai de schroefjes wat aan.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rickkerd
Aller eerst bedankt voor alle snelle reacties. Ik zal die zooi is strippen en hopen dat het daaraan ligt. Het is vooral zo raar dat al het andere wel gewoon goed werkt.....

Ik heb trouwens geen splitter. Ik huur een woning van ergens rond 1950 geloof ik. In mijn meterkast zit niet veel dat lijkt op een telefoon aansluiting iets maar in mijn woonkamer zit wel een telefooncontact waarop ik mijn modem dan aangesloten heb dmw een stekker waarin ik de kabel naar mijn modem geplaats heb.
 
kobus1960
Het ligt soms aan dingen die je niet verwacht.............ervaring. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uploaden van bestanden lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Advertentie