obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Kan geen extra zenderpakket afnemen
patrickvl
Wat een wonderlijk bedrijf is Tele2 toch. Gisteren contact opgenomen om een extra zenderpakketje af te nemen. Meneer was al bezig alles in orde te maken toen ik tussen de regels door begreep dat mijn abonnement met 2 jaar werd verlengd. Ik kan blijkbaar geen extra zenderpakket afnemen zonder mijn abonnement te verlengen.
Heb eerder al geprobeerd eredivisie live af te nemen, maar dit kan alleen per jaar ipv per maand. Toen is mij overigens niet verteld dat daarmee mijn abonnement ook verlengd zou worden, dus weet niet of dat voor eredivisie live ook geldt. Het lijkt wel alsof tele2 geen extra diensten wil verkopen. Mjn abonnement loopt bijna af, dus ik ga me eens orienteren op een andere provider na 10 jaar tele2. Jammer, internet van tele2 ( vroeger zonnet ) is me altijd goed bevallen, maar de tv diensten vallen mij tegen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen extra zenderpakket afnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Advertentie