obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
netwerk printer
Aart
Ik heb laats een canon mp495 gekocht, en daar zit wifi op.
Maar nou wel ik dat ook gaan gebruiken. Maar ik weet niet hoe ik dat het beste kan doen.
Dus mijn vraag is, kan dat gelijk via de modem? (DV-2020) of werkt dat alleen met een router?
En gelijk nog een vraagje, ik heb ooit mijn modem beveiligt met een wachtwoord, nou weet ik dat wachtwoord wel maar niet meer hoe ik in mijn modem kom, want dat heb ik toen ook verandert met gebruikersnaam en wachtwoord.
kan ik dat ook resetten? en hoe doe ik dat dan het beste.

Alvast bedankt
 
cornfed
De Davolink DV-2020 is een modem met ingebouwde router. Dus de printer werkt daar prima mee samen.

Het ip adres van de Davolink is 192.168.1.1.
Als het toch niet lukt, zit er aan de achterkant een verzonken microswitch (opschrift INIT).
Die moet je enkele seconden ingedrukt houden voor een fabrieksreset.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Aart
bedankt voor het antwoord, het heeft even geduurd voor dat ik de printer aangesloten had, maar het werkt nu.
nogmaals, bedankt
 
cornfed
Graag gedaan!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netwerk printer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
netwerk-id, netwekfrequentie en symboolfrequentie Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 22 apr 2016
Ipcamera bekijken buiten thuis netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 20 25 dec 2013
wifi printer canon prixma mg3200 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 27 15 aug 2013
geen netwerk op vaste pc meer Klacht over Tele2 : 15 10 aug 2013
Netwerk plat zodra p2p actief wordt. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 15 jul 2013
Advertentie