obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
help
ruzica
hallo ik heb een vraag,ben paar dagen klant van tele2 en ik heb problem.
telefoon lijn werkt maar ik hoor de bel van telefoon niet,als ik met mijn telefoon bij iemand anders aansluiten die werkt wel die mensen hebben ook tele2.tele 2 zegt dat het toestel niet goed is,kan iemaand mij helpen,
gr ruzica
 
kobus1960
Vergelijk even jouw aansluiting met de van de "anderen", kijk of er
geen aderpaar verdraaid is of iets dergelijks. Het is voor ons nogal
lastig om dat zo te bekijken.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Je moet dubbel testen.

Dus ook even een telefoon van iemand anders bij je thuis uittesten.
Als die het daar wel doet, ligt het probleem overduidelijk bij je eigen telefoon.
Als die het daar niet doet, is vermoedelijk iets mis met de router.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ruzica
hoi
ik heb dat gedaan en het andere doet ok niet bij mij iemaand van tele2 is gewest en zegt dat alles is in orde en nog moet ik 80 euro betalen,hij vind dat ook raar maar zegt dat tel van hun werkt gevon en dat ik moet andere telefoon kopen met uitgaan van 9 v,ik snaap nieks meer
gr ruzica
 
Merino
Heeft u Internet & Bellen van Tele2? Bij wie had u voor Tele2 telefoon? Deed uw toestel het toen wel?
 
ruzica
laaste 6 manden had ik niet telefoon maar voor had ik ziggo en alles is goed gewest,nu heb ik tele2 internet,tv en telefoon.
gr
 
Merino
TV en Internet doen het goed?
 
ruzica
ja tv en internet doet goed alein telefoon en het is ok raar het lijkt dat bel in telefoon bij mij doet niet maar bij iemand anders wel,mensen van tele2 vindt het raar maa ja ik heb wel telefoon maar ik kan niet altijt kijken is iemand gebeld of niet ik denk dat ik naar winkel gaan nieuwe telefoon hallen met adapter van 9 v dan zie ik
 
Merino
Als uw telefoon het bij iemand anders wel goed doet, ligt het niet aan het toestel; en al helemaal niet aan de adapter. Als de telefoon van iemand anders het bij u ook niet doet, is het duidelijk dat het aan iets anders ligt dan aan uw telefoontoestel. Schriftelijke klacht indienen bij Tele2 en die 80 euro terugeisen. Lees uw persoonlijke bericht.
Ik wil u afraden zelf aan de draadjes (aderparen) te komen. Daarmee verspeelt u uw Tele2 servicerechten.
Misschien het modem eens resetten (stroom 10 minuten d'r af)?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'help', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie