obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 mobiel afgesloten
callinti
ben overgestapt van telefort naar Tele2 sinds 2 weken bel via Tele2 heb een belbundel van 300 bel min
ben ineens afgesloten zonder enige mededeling heb klanten service gebeld die erg moeilijk te bereiken is erg onduidelijk keuze menu
na dat ik 20 min heb gewacht ben ik uit gekomen bij afdeling opzeggingen heb nagevraagd waarom ik ben afgesloten Tele2 geeft aan dat er een kredietlimet is overschreden terwijl mijn belbundel van 300 bel minuten
niet eens verbruikt is . heb twee beltje gepleegt naar het buitenland van in totaal 10 min ik had de overstap nooit moeten maken naar Tele 2 heb jaren met plezier met andere providers gebeld nooit problemen

kan iemand me hierbij helpen
 
cornfed
Ik heb je dubbelpost maar verwijderd. Het is beter alles in één topic te houden.

Mogelijk iets te maken met een internet verbinding over de telefoon?
Want dat wordt meestal apart berekend.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 mobiel afgesloten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie