obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
draadloos en tegelijk via kabel
Chantal
Ik ben een leek Cool met dit soort dingen, bij Tele2 kon mij niemand helpen, vandaar hier mijn vraag.
Het draadloos internet werkt prima op elk apparaat in huis. Nu moet ik alleen voor mijn werk gedeeltelijk werken via de kabel. Dus laptop draadloos en dan een telefoontoestel (helaas werkt dit niet draadloos) via de kabel. Dit werkt dus niet. Ik krijg geen verbinding met internet via de kabel op dat toestel. Of moet ik dan alles via de kabel doen en mijn draadloos uitzetten?
Weet iemand of het modem dat wel ondersteunt?? Dat je dus tegelijk op beide manieren kunt werken? Bij Tele2 was er niemand die het wist. Wanneer ik onduidelijk ben dan hoor ik dat graag Frown

Ik hoop dat mij iemand kan helpen!

Thanx!
 
cornfed
Een telefoon waarmee je kan internetten via de kabel? Nog nooit van gehoord.
Als je eens begint mede te delen welke telefoon het betreft, krijgen we misschien een idee.
En wat wil je doen met die telefoon? Bellen of internetten?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Chantal
Het is een Avayatoestel wat gebruikt wordt op het werk! Ik log thuis dus in via een token en met dat toestel krijg ik gesprekken binnen van het werk. Callcenter aan huis zeg maar. Het is dus niet n toestel om privé mee te bellen. Op de laptop kan ik gewoon draadloos werken alleen dat toestel werkt niet draadloos. Het krijgt alleen verbinding via een kabel. En volgens Tele2 zou het kunnen tot dat niet gelijktijdig gaat met het tele2 modem.
 
kobus1960
Die telefoon wordt dus met een UTP stekker, breder dan een normale stekker,
aangesloten? Dan poort 3 of 4 gebruiken op het modem. 1 en 2 zijn voor TV.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos en tegelijk via kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefonie + draadloos internet Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 25 apr 2015
scart naar din? kabel Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 16 jun 2014
Draadloos thuis Netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 21 02 mrt 2013
draadloos samsung smart tv aansluiten Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 24 jan 2013
Internet verbinding met kabel Algemeen : 4 19 jan 2013
Advertentie