obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
eigen homepage hoeveel MB ?
paienne
Wie kan me vertellen hoe groot de de eigen webpage mag zijn? Is het ook mogelijk om meer ruimte te kopen? Ik wil graag mijn homepage gebruiken voor een hobby zoals fotograferen enz.
Maar de laatste tijd kan ik niets meer uploaden, ik krijg de melding dat ik over de limiet ga.
 
cornfed
Er bestaat ook gratis webhosting. En voor betaalde sites ben je vaak maar enkele tientjes per jaar kwijt inclusief een eigen domain naam.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
plizz
Volgens mij heb je maar 20MB web ruimte van Tele2. Je deelt je webruimte met je e-mail.

Je kan beter zoals Cornfed een webhosting partij zoeken. Om een goeie webhoster te zoeken kan je ISPgids raadplegen. LETOP!! Sommige klanten worden betaalt om een goeie review te schrijven over de hoster (Versio).

Veel succes.
 
kobus1960
Let wel op, het gecombineerd, homepage/mailbox.
Zo vol dus. Ik adviseer altijd een Gmail account je mailbox te laten beheren.
Kan je een vollopende mailbox schelen, en dat gebeurd erg vaak.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eigen homepage hoeveel MB ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
mailmap op eigen harddisk Algemeen : 5 24 jan 2016
Eigen router achter Tele2 modem/router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 16 16 jan 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Advertentie