obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
tv i.c.m. eigen hd rec.
rayanja
hoi heb sinds een maand tele twee tv erbij, had al tel. en internet van tele2. ik heb zelf pas een nieuwe hd rec. wat blijkt nu kan film1 wel opnemen maar niet afspelen, krijg dan een melding dvd beveiligd tegen kopieren,dat had ik bij ziggo niet.is dit normaal of doe ik iets verkeerd.
meer nadelen zijn geen progamma gids,alleen via tv (klopt niet bij film series),vaak stilstaand beeld,geen ondertiteling t.c.m,heb nu spijt dat ik ben overgestapt op tele2 tv.

groetjes rayanja
 
kobus1960
Inlezen alvorens een andere provider nemen is echt noodzaak.
Is geen aanval hoor, begrijp me goed. Dit kan meerdere oorzaken
hebben, we noemen; foute instellingen, afstand tot wijkcentrale, afstand
hoofdaansluiting tot modem, gebruikte bekabeling en ga zo maar door.
Moeilijk te bepalen dus.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
rayanja
hoi ,service tot nu toe perfect een 10, je wordt goed geholpen,ook al duurt het wal langer,maar ze nemen wel de tijd voor je,was het zo bij iedereen maar.

ga zo door gr. raymond
 
kobus1960
Dank voor de Feedback, complete omslag dus. Grin
Topic hierbij gesloten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv i.c.m. eigen hd rec.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
mailmap op eigen harddisk Algemeen : 5 24 jan 2016
Eigen router achter Tele2 modem/router Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 16 16 jan 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Advertentie