obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
digitale tv op je laptop/ipad/oid
thestefke
Hoi, ik heb momenteel een pakket met internet, tv en telefonie van tele2, omdat het internet voor die prijs het snelst is en je kreeg toch een tweede hd kast erbij.
Echter, op het moment dat ik overstapte van kpn gingen zij dit digitale tv pakket aanbieden. Komt er op neer dat je ook 2 hd kasten kijgt, maar vooral dat je tv op je laptop krijgt met een soort app.
Is er iets bekend over de vraag of tele2 dat ook gaat leveren? Ik ben tevreden over tele2, maar ze moeten dit soort dingen wel bijhouden... klantbehoud zou een prio moeten zijn!
 
kobus1960
Beste, je verlangt van een ISP (tele2 in dit geval) dat zij hetzelfde gaan
leveren als de concurrent? Zo werkt dat niet. Je bent zelf willens en wetens
een 1 of 2 jarig contract aangegaan met Tele2. Omdat Tele2 iets meer had
dan KPN? Uitzitten dus en hopen dat Tele2 ook iets dergelijks gaat doen.
Ik vrees van niet, KPN heeft Digitenne. Een sterke troef in deze. Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale tv op je laptop/ipad/oid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. : 20 11 feb 2013
Digitale tv., twee tv's en HD ready vs Full HD Helpdesk : 4 24 feb 2012
digitale tv van tele2 Algemeen : 2 13 feb 2012
eindeloos wachten op scartkabel digitale decoder Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 16 08 feb 2012
Advertentie