obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Modem power lampje oranje
Mr-Eryigit
Monteur is vandaag langs geweest. 's Morgens vroeg voor het ontbijten al. Hij heeft de modem gecontroleerd (gemeten met een terminal achtig aparaat). Hij zei dat er niets mis mee was en dat het waarschijnlijk bij ons lag. Dus mijn vader en ik proberen uit te leggen wat Tele2 niet heeft gedaan waardoor deze monteur naar Tele2 belt en vraagt wat er precies mis was. Ze hebben gezegd dat 3 dagen geleden 2000 pulsjes door de lijn heen ging en dat het 2 dagen daarna zakte naar 4 en daarna 1. Hij zei dat Tele2 waarschijnlijk iets heeft gedaan aan hun kant en dat hij niks meer hoefde te doen waardoor we ook geen machtiging hoefden te tekenen. Mijn modem probleem is "opgelost" en ik hoop dat het zo blijft. Ik heb de monteur ook gevraagd waar ik moest zijn om een lijn aan te laten leggen voor Fiber verbindingen en hij zei dat ik de gemeente daarvoor moest bellen. De gemeente legt glasvezel aan in een hele buurt waardoor dit niet alleen voor een individueel persoon kan. Dus ik krijg zoiezo nooit een fiber verbinding thuis....

Dit wou ik effe melden en aangeven dat mijn modem probleem is opgelost..
 
kobus1960
Die fiber verbinding komt vanzelf, Brussel heeft dit min of meer verplicht gesteld.
Vandaar dat het overal al in de straten wordt gelegd, wat later krijg je de aansluiting
in de woning. Het wordt een soort NUTS verziening, zoals GWL en telefoon minimaal.

Even geduld, Cool
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
@ Mr-Eryigit:
Nooit"Heij" roepen voor je over de brug bent.WinkWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem power lampje oranje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie