obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst
marijnvdzaag
Zoals de titel hopelijk duidelijk maakt, wil ik een mobiel abonnement bestellen bij Tele2 met nummerbehoud.
Mijn huidige provider is Wireless Circle en die staat niet in de lijst. Er is ook geen optie 'overige' oid.

De logische vraag: hoe kan ik nu nummerbehoud aanvragen?
 
kobus1960
Even bellen met de Tele2 helpdesk.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
marijnvdzaag
Antwoord gevonden! Wireless Circle bestaat eigenlijk uit een zakelijk Telfortcontract. Het is dus onderdeel van een Telfortabonnement.

http://wiki.student.utwente.nl/nl/wiki.php/Wireless_Circle

Helaas maakt dat het zo te zien moeilijker om nummerbehoud te gebruiken Sad
 
Merino

Quote



En het gesprek opnemen. Daar kan je dan op terugvallen, zoals Tele2 dat zelf zo mooi noemt.
 
kobus1960
@Merino, heb jij aandelen bij een telefoongesprek-opname-apparatuurwinkel of zo?
Niet lullig bedoelt hoor, maar heb je geen daadwerkelijke oplossingen? Wordt een
beetje standaard zo. Nog steeds op oorlogspad zo te zien. Nu kom ik wat cru uit de
hoek, het begint echt op te vallen. Krijg zelfs PB vragen over jouw PB antwoorden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
@Kobus. Neen hoor, ik heb geen aandelen in een telefoongesprek-opname-apparatuurwinkel of zo, noch in andere ondernemingen. Verder ben ik ook niet meer op oorlogspad (ben al lang weg bij Tele2).
Ik probeer de slachtoffers van Tele2 alleen maar wat weerbaarder te maken; te laten mee-profiteren van mijn ervaringdeskundigheid. Dat doen Cornfed en u toch ook?

Collegiale groeten,
Merino.



ex. Tele2 gebruiker, nu zeer tevreden met Solcon Internet & bellen.
 
kobus1960
@Marijnvdzaag, als ik de WiKi (klik)lees, is het wel degelijk mogelijk.
Echter, dit ligt niet bij Tele2, je moet eerst zelf wat handelingen verrichten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie