obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
abo's vaste telefoon en internet 20mb
abap
Ben vele jaren tevreden geweest met het vaste telefoon abo en apart 20 mb internet.
Na telefonische colportage van Tele2 me laten overhalen naar combinatie van telefonie én internet. Verkoper garandeerde dat er geen hardware veranderingen zouden optreden.
Later bleek toch dat de vaste telefonie alleen zou werken door omsteken naar Tele2 modem. Nu geen fax- en alarmmelding via telefoon meer mogelijk. En als internet uitvalt (en dat gebeurt tegenwoordig) ook geen telefonie. Terug naar oude situatie kon niet meldt Tele2. Maar op de Tele2 site staat nog steeds de oude situatie voor vaste telefonie.
Zelfs op drie brieven aan Directie Tele2 wordt niet gereageerd!!!
Tele2 minacht de (oude) klant.
 
Merino
Op welke data heeft u die brieven verstuurd naar Tele2?
 
kobus1960
Met alle respect, wat inlezen alvorens een dergelijk product te nemen zou geen kwaad kunnen. Alarm installaties en/of faxen werken niet met dergelijke ISP's.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino
Met evenveel respect, Kobus. Bij telefonische colportage krijgt de gecolpotreerde niet de gelegenheid zich vooraf in te lezen. Abap werd onjuist voorgelicht door Tele2. Was de voorlichting correct geweest, had Abap waarschijnlijk niet ingestemd. De wet noemt dit dwaling als ik het wel heb.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
Bill
Bij colportage geldt een bedenktijd, ik meen een week. Is die al verstreken?
Belangrijker misschien nog, heb je binnen die termijn aangegeven dat je ontevreden bent?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
abap
Mijn dank voor jullie reacties.
Inderdaad had ik me eerder geïnformeerd over consequenties 2 in 1 of 3 in 1 pakketten. Valt internet uit dan valt alles uit!!!
Daarom heb ik in het telefoongesprek met Tele2 nadrukkelijk enkele gevraagd om bevestiging dat er geen technische consequenties zouden zijn bij het aanbod van telefoneren en internet (ik nam dus aan dat het slechts een administratieve samenvoeging met een klein financieel voordeel zou zijn.
Ik ben dus inderdaad op zijn minst misleid zo niet erger.

Intussen heeft Tele2 zondag enkele uren na het plaatsen van mijn bericht gebeld (toeval?). Tele2 zal alle kosten van het terugbrengen naar losse vaste telefonie (via aanvraag KPN) en internet vergoeden.
Op mijn verzoek ontving een email ter bevestiging.

Een en ander heeft enkele maanden geduurd: blijkbaar wil Tele2 nooit met een brief reageren!
 
kobus1960
Goed dat het alsnog opgelost wordt, dat is in ieder geval iets.
Ook voor ons wederom een bevestiging dat Tele2 op dit forum
afgehaakt is, maar ondertussen wel driftig mee leest.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Merino

Quote

kobus1960 schreef:

Goed dat het alsnog opgelost wordt, dat is in ieder geval iets.
Ook voor ons wederom een bevestiging dat Tele2 op dit forum
afgehaakt is, maar ondertussen wel driftig mee leest.


Mooi succesje, dat het opgelost gaat worden.
Meelezen? Niet door Tele2 Webcare. Laatste bezoek van Webcare was op 2 april. Onder een valse identiteit dan?
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
kobus1960
Topic hierbij gesloten.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'abo's vaste telefoon en internet 20mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Advertentie