obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Internet in internet en bellen omgezet
jmfvecu
Ik heb mijn internet abonnement van tele2 in internet en bellen laten omzetten, ik zou vandaag al telefonie moeten hebben
maar dat is niet het geval, op mijn tele2 staat mijn nieuwe nummer wel te vinden maar ook dat mijn nieuwe abonnement nog in oplevering is.

Bellen met de klantenservice is voor me geen optie ben een iemand met heel lage inkomen en ik kan niet die dure nummers bellen

Ik heb al op de tele2 forum gepost hierover maar geen antwoord tot nu toe gekregen

Wat moet ik verder?

tele2
 
kobus1960
Rustig de dag afwachten, die duurt nog lang.
In het weekend gebeurd er niets bij Tele2.
Als je voor 00.00 telefonie hebt heeft Tele2
woord gehouden.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jmfvecu
Volgens tele2 de telefoon lijn is al geactiveerd, maar ik krijg nog steeds geen toon, ik heb een dect telefoon en die is al aangemeld bij de basisstation, in de telefoon handleiding er zijn geen verdere stappen om de telefoon te activeren.

In mijn modem, de lamp status brand 3 seconden aan en een second uit, volgens tele2 dat betekend dat de telefoonlijn is al geactiveerd, maar de lamp lijn zelf brand niet. volgens tele2 lamp lijn 1 in de modem zou moeten branden als ik verbinding/kiestoon hebt maar die brand niet

Enige idee wat zou ik verder proberen

4175835
 
kobus1960
Ik zou even een gewone telefoon proberen, even zeker weten voor
je weer moet bellen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jmfvecu
Ìk heb net geprobeerd met een gewone telefoon en het doet ook niet

Voor internet en bellen had ik alleen internet van tele2 met gebruik van de telefoon lijn van kpn voor internet gebruik

Ik vraag me af als dit te maken heeft met een vertraging in de activeren van de lijn

Ik wou ook weten als iemand dat weet wat soort telefoon verbinding krijg je bij tele2 met een internet en bellen packet

Andere vraag is moet ik telefoon verbingding hebben om mijn DECT telefoon aan te melden of dat is niet nodig, want volgens mij het lukt niet me aanmelden van de handset.
 
kobus1960
Als een gewone telefoon ook niet werkt vrees ik dat
de activatie van de telefoonlijn nog niet gereed is.
Tijd om contact op te nemen met Tele2, hoe lastig.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet in internet en bellen omgezet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie