obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Wirless Laptop op Modem Davilink
lunasol
Hallo

Ik heb een tele2 modem/router en een desktop pc en een HP photosmart printer. De printer en de desktop zijn via een netwerk verbinding aangesloten..en werkt perfect. Ik kan dus zonder een usb kabel een print opdracht geven naar de printer met met desktop . Nu heb ik ook een laptop wireless verbinding met de modem gemaakt (werkt prima!) Nu wil ik dus ook print opdrachten versturen met mij laptop naar de printer ...maar helaas geeft hij tijdens het pingen in CMD een timeout!!!! de firewall en de virusscanner zijn uitgeschakeld.

Ik snap er niks van!!!!!!!!!!!!!!!!

Please wie helpt me???????





thx
Gewijzigd door lunasol op 14 november 2007, 17:27
 
peter123456
je moet de laptop in een thuisnetwerk opnemen, zit in xp een wizard.
daarna kan je op de laptop de printer installeren als netwerkprinter.

succes, Peter
 
lunasol

Quote

peter123456 schreef:
je moet de laptop in een thuisnetwerk opnemen, zit in xp een wizard.
daarna kan je op de laptop de printer installeren als netwerkprinter.

succes, Peter


alvast bedankt dat je met me mee denkt.
Ik heb dat ook geprobeerd ,maar hij ziet niks! De desktop heeft wel een netwerk verbinding met de printer...de printer werkt prima als ik hem met de desktop pc een print opdracht geeft.

Maar de laptop zit niks...ik doe de zelfde stappen die ik met de desktop heb gedaan. Ergens in mijn latop houdt hij iets tegen. (virusscanner en firewall zijn uit!)

snap er niks vanAngry
 
peter123456
als je draadloos wilt printen via je laptop moet je op de laptop geen netwerkprinter laten zoeken maar een printer op een lokale poort. dan kies je voor een nieuwe poort aanmaken.
daarna geef je het netwerkadres van de pc op waar je printer aan zit,
(dit kan je zien als je een netwerkprinter zou kiezen, \\computernaam\printernaam )
daarna gaat de laptop eventueel ekstra software installeren en klaar is de printer.
is leuk he, met vista Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wirless Laptop op Modem Davilink', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? Algemeen : 2 14 sep 2015
Advertentie