obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Console geeft MTU error
Justindeenik
Dat dacht ik al,
Nee hij heeft voorheen ook altijd gedaan, wirless wel te verstaan, en er is niets nieuws bij gekomen in die tijd. Heb zelfs alle apparaten van het internet afgehaald en dan alleen de xbox proberen te verbinden maar ook dat werkte niet. er is ook niets veranderd in het netwerkt voor zover ik weet. We hebben de playstation geprobeerd te verbinden met een internet kabel (xbox is te ver weg voor dat dus vandaar de playstation) en dat werkte ook niet.

Ik heb ook mijn xbox een statisch ip proberen te geven en hem in de DMZ host gedaan maar tevends dat werkte ook niet...
 
cornfed
Welke ip adres heb je gegeven?

Staan de Xbox/PS3 instellingen op automatisch?
Zo niet, dan moet je dat eens proberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Justindeenik
Ik heb het dit 192.168.1.50 ip adres gegeven. maar dat werkte ook niet dus heb alles weer terug gezet naar normaal/automatisch.

Voorheen had ik het al geprobeerd met alle instellingen op automatisch maar dat werkte dus niet, en toen had ik dus uw instructies gedaan, werkte tevergeefs ook niet. heb zojuist de xbox even naar beneden gehaald en met een kabel geprobeerd in alle lanpoorten, maar hij bleef dezelfde MTU error aangeven..
 
cornfed
Oei, dan hebben we vrijwel elke optie al gehad of uitgeprobeerd.
Vermoedelijk is er iets mis met de router zelf.
Nu is dat apparaat in bruikleen van Tele2 en zij gaan niet tot vervanging over met de klacht "verkeerde MTU waarde".

Doe je telefoneren of tv kijken via Tele2?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Justindeenik
Dat had ik al begrepen nadat ik gebelt had.
Ja wij kijken ook tv, en bellen via tele 2.
 
cornfed
Dan kan je die niet vervangen door een eigen exemplaar.

Heb je ook eens geprobeerd om de XBox of PS3 zelf te resetten?
Dan zal je vermoedelijk wel een backup moeten maken.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Justindeenik
Ik heb geprobeerd om een eigen router erop aan te sluiten maar dan kreeg ik geen internet verbinden (Wel verbonden, geen internet ''Alleen Lokaal''Wink Ik weet zelf niet hoe ik de xbox moet resetten en eerlijk gezegt durf ik dat niet aan aangezien er heel veel bestanden op staan die ik niet kwijd wil raken,of wil riskeren.
 
cornfed
Welke router is dat?

Ik ga proberen je berichten af te splitsen naar een eigen topic.
Want hier zijn grotere problemen aan de hand dan alleen poort openen.

Volgens mij is het gelukt..!

Edit:

Ben je al iets verder gekomen?
Gewijzigd door cornfed op 07 september 2012, 13:34
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
cornfed

Quote

Heel simpel, modem kraken, inlog gegevens verzamelen, goede VDSL Sisco modem aansluiten en zie daar, internet werkt perfect.


Modem kraken?
Dat is toch niet gebeurd via de deeplink methode?
Vertel daar eens wat meer over.
Er zullen vele Tele2 klanten daarin geïnteresseerd zijn.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
cornfed
Dat is jammer.

Je werkt bij een modem kraak bedrijf, of zo?
Want ik kan me niet voorstellen dat een professioneel bedrijf speciaal
een modem gaat kraken, omdat iemand een probleem heeft met een Comtrend of Tele2.
Laat staan om een werknemer te helpen met zijn private technische problemen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Console geeft MTU error', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 14 jan 2013
iPhone 5 en Davolink 2020 error Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 7 04 dec 2012
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
DHCP op modem geeft verkeerde DNS servers uit Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 27 jul 2011
socket error 11004 Algemene computer vragen. : 12 15 jun 2010
Advertentie