obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Problemen met powerlines D-Link DHP 307AV
yasin890
Hallo, Ik ben klant bij tele 2, Ik heb nu een 2 hd decorders van ze, Een heb ik rechtstreeks aangesloten op de modem, en dan andere met een power line, Maar hij krijgt maar geen ip adres toegewezen, Ik heb de powerlines al getest op de computer en daar krijg ik dezelfde probleem. Ik krijg een 169.254.XX.XX Ip adres.
Ik heb dit alleen met de powerlines, Ik heb heel lang gezocht en allerlei dingen uitgevoerd maar helaas. Ipconfig/release en Renew ook geprobeerd ook handmatig ip ingesteld, Dan staat er verbonden maar ik heb alsnog geen internetverbinding. Dus wie weet hoe ik van deze 169.254.XX.XX ip afkom?
Alvast Bedankt
 
cornfed
Test de powerlines eens uit met een pc in plaats van een decoder.
Dan weet je of ze het doen.

Uiteraard LAN 1/2 gebruiken voor de decoders en LAN3/4 voor pc's.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
yasin890
Dat heb ik al gedaan, en ze deden het via lan 3 en 4 geen problemen op de pc, alleen ze doen hét niet op de decorder nog.
 
cornfed
Verwissel de decoders eens.
Beide decoders moeten het doen aan de netwerkkabel.

Als dat het geval is, moet je de LAN poorten 1 en 2 omwisselen.
Beide decoders moeten functioneren op LAN 1 of LAN 2.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met powerlines D-Link DHP 307AV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie